ponedeljek, 14. maj 2007

Izjava #4

Moj kolega je danes rekel tole: Prej boš dala, prej boš spala.

Nevem, če je uspel, a držim pesti zanj. :)

Peter

10 komentarjev:

Tedo pravi ...

Dvomim, da je imel ta tvoj kolega srečo, prej je dobil kakšno okrog kepe. :)

RIA pravi ...

Manjkajo še okoliščine ;)

Stasa pravi ...

Tip je optimist, če bi meni gdo tole rekel, bi mu brez pomisleka prisolila zaušnico.

Anonimni pravi ...

xD en velik šamar...

razn če ni mislu tk kt je reku aahha

gdč.xy

Anonimni pravi ...

staša: kdo in ne gdo...

no comment na tvoje kolege in tvoj komentar dogajanja (razen če si s smajlijem resno mislil)

Dejan pravi ...

TVOJ KOLEGA JA!!! Mislim, da so to najbolj bedni izgovori g.Juvančič s prijatelji...Bodte dedc pa priznajte..

Anonimni pravi ...

HAHAHAHAHHAHA :) sej je res tak
- prej boš dala prej boš spala :)

Hmm zdi se mi da sm to tudi jest uporabil pri moji bivšibivši punci :) (resno)

Stasa pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Stasa pravi ...

namaste šlo je za lapsus :) vem da se piše kdo

persson pravi ...

dejan: no no no no, če bi bil jaz bi tak napisal. saj nimam kaj skrivat.