sreda, 30. maj 2007

Easy dan

Kako lepo je po daljšem času imeti en dan tako malo na easy. Začelo se je čisto običajno ob 7.10 z izdelavo gela za lase in kreme za roke, končalo pa okoli treh popoldne, zopet po pripravi novega gela in kreme. Govorim seveda o času, ki sem ga danes preživel v službi. Kasneje se seveda ni zgodilo nič pretresljivega, pogledat smo šli en piknik plac v Savinjski dolini, računali malo koliko mesa, zelenjave, kruha je potrebno nabavit za nekaj več kot 25 ljudi. Če ima kdo od vas ideje, koliko povprečen človek poje, potem mi povejte.
Zvečer sem se spravil malo za knjige. Ne boste verjeli, tudi jaz se kdaj pa kdaj kaj učim pa čeprav samo pol urce... :) Potem je sledil kratek sprehod in en turnirček Fife, v kateri je Barcelona končno (v nevem kolikem poskusu) premagala Newcastle. :)
Zdaj pa se odpravljam spat, še prej pa moram najti svojo budilko (beri gsm), ki sem jo bil prej nekje v bajti priklopil na elektriko, da se malo napapca.

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dobr za gubice.

Anonimni pravi ...

Vi kr viška mesa nabavite, potem pa pokličite če ne boste mogli pojest :P

Anonimni pravi ...

teh krem pa gelov se pa ful spomnem iz srednje sole :) morm priznat da so to edine vaje k se jih spomnem :) no, poleg unih z enimi zadevami k majo ful vonje... ka so ze... no une ko po zobarju disijo, pa 505 bonbonih in podobno :) mal me je sram... :)

Anonimni pravi ...

o heeelooowww PIIIIIITNIK!!! U savinjski..le kje bi to lahko bilo?

kreme? kake kreme zakaj jih pa mi nismo delali..al pa mene ni blo ...ni fer!! :( :(

..pittttttnik :)

Anonimni pravi ...

kreme in geli so ble najbolj zanimive vaje... ker smo lah pol domov nesl :D ja pa vonjave tut (estri?), sam tistga se ne sme domu nest pa ni fajn :D za 25 ludi ... 40 dek čevapčičov na vsakega? okol 10 kg (+ zelenjava pa kruh, je čist dost) pa 4-5 platojev laškega pa je!

Nikdo pravi ...

Ne pozabte pri hrani vračunat naju z Zimškom... Če sma povablena morma pridit :P

Kreme? Še zdej jo mam, noben je noče uporablat :D

aja pa še to.. ka to je alkoholfrei piknik?

Anonimni pravi ...

Vi kr potekota pošlte po meso za piknik :D

se boste lahk še obmetavali z njem

persson pravi ...

Ja krema je lahko tudi proti gubicam. verjeli ali ne, če gledate reklame, kaj vse dajejo notr, je tale osnovna krema še najboljša.

dejko in nikdo: zakaj vaju ni blo? sta se zbala punc al dežja?

banaana: kira generacija si pa ti? zdej lahko prebereš, kje je bilo.

muha: smo upoštevali in je blo OK! hvala.

Bibi: če imaš velik avto potem kupiš velik mesa. jaz imama malega in je blo manj mesa, a še vedno dovolj. :)

persson pravi ...

jasna: treba bo mal ponovit kemijo. :)