petek, 23. februar 2007

Zdravniška opravičila

V zadnjem času so se na internetu pojavile podlage za opravičevanje. Spodaj objavljam dve od njih.
Samo v opozorilo, da ne bi komu kdaj kaj podobnega padlo na pamet...
Poštenost je pri meni še vedno na prvem mestu!!!



Peter

22 komentarjev:

Anonimni pravi ...

LOL!!!!!!! haha! noro! ni slabo! kdaj pa kdaj bi se dal uporabit kej takega! hehe! LOL!

Srki

Anonimni pravi ...

Eh! Mi smo se tudi brez tega znajdl.

Anonimni pravi ...

a ne znate več preprosto "špricat"?

Anonimni pravi ...

Eh me se pri vas pri špricanju velik boljš znajdemo, pa nas še niste pogruntal. Tak, da nimamo problemov s tem!

Anonimni pravi ...

da se pri špricanju pri perotu boljš znajdete? to pa ne vem, če je blo pametno povedati?!

Anonimni pravi ...

Se tak Pero ne bo ugotovil kak, tak, da ni problem!

Boter pravi ...

Joj no :) tta opravičila so se mi vedn krneki zdela :D

Anonimni pravi ...

Peter, lepo, da si na netu najdu opravičila, ki niso "avtentična".

Glede na to, da sloviš po relativni strogosti, se tvojim varovancem ne obeta nič dobrega, če bi uporabli katerega izmed prikazanih opravičil, a?

Hehe, prav je tako.

Anonimni pravi ...

pošt3no tole...končno ste nas dobili...še dober da par profesorjev nea ve za te "uradne" dokumente:P...ali pač?;)

Anonimni pravi ...

Kakšno Bašo bi se dal sigurn nasrat :D

Anonimni pravi ...

mya prov maš bedo:D...ups :D

persson pravi ...

Opravičila sem nalepil samo v opomin. Nikoli si domišljam, da nekateri ne znajo špricat na pravi način in to primerno zakriti. Seveda pa je, ko jih dobim, zelo hudo.
In ni malo tašnih, ki sem jih že dobil.
Potem se pa drugače pogovarjamo. Ne bi o tem...
Najbolj pa spoštujem poštenje in fer odnos pri ljudeh. To pa je večina itak že pogruntala...

Anonimni pravi ...

Petr kljub temu, da ste dokaj strog razrednik, nas vseno ne dobite vseh, ki špricamo pri vas na take in drugačne načine!

persson pravi ...

Anonymous: Meni je v bistvu vseeno koliko jih dobim in koliko ne. Žal mi je, da misliš, da meni škoduješ s špricanjem. S tem dokazuješ svojo zrelost.
Učite se zase, saj vedno ne boste mogli biti na ramenih staršev. Če se ne učite ali ne želite pa lahko greste delat. Vse poti so odprte. Samo izbrati je treba sebi primerno.

Anonimni pravi ...

haha.. to je neki najbolšga na netu ;)

Anonimni pravi ...

to je cis hudo sam nvm kaj neki tuki eni bluzijo kva d se zase ucimo pa da skodmo seb ce spricamo ... ddd pol ma ne mor ... napis 3 crke... OPR pa smo resen en druzga :O

persson pravi ...

Ni vse tako rožnato, kot se ti zdi anonimni!

Andrej pravi ...

Saj jih žig izda. Neuporabne zadeve :)
Sicer pa itak skeniraš eno originalno zdravniško opravičilo, ki si ga malo fotošopiral (da odstraniš datum ali pa kaj)

persson pravi ...

Ne jih učit. Najbolje je biti pošten. :)

Anonimni pravi ...

norooo....zakkkoooooooonn...you saved my life!!!

Anonimni pravi ...

sam rabil bi drugo ime od doktarja

Anonimni pravi ...

hvala :D