sreda, 21. februar 2007

Jeza

Ustvaril sem novo kategorijo "jeza". Tu bom večkrat sproščal energijo, ki se bo nabrala...
OPOZORILO: Če sem jezen na koga izmed vas, to še ne pomeni, da sem vam zameril ali da vas nimam več rad.

Sovražim neke obletnice, sovražim bedno vreme, sovražim pof***** dogovore, če se jih nihče ne drži.
Naj gre danes vseskup v 3 PM...


Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hm, js svoje jeze vseen rajš ne bi objavlala, ker bi s tem dala možnost nasprotniku, da me bolje spozna, in bi potem on bil v prednosti, razmišlam pa o nabavi kakšne boks vreče :) (ena od boljših možnosti- za moje pojme)

Anonimni pravi ...

Se strinjam s prejšnjim postom, jezo je najboljš izločit fizično, sam ne na živem bitju :)

Anonimni pravi ...

NeNeNe, kr naj jo tako izloča, saj je škoda njegovega lepega avta. NIkoli ne veš kdaj bi ga razbil zarad jeze :P

Anonimni pravi ...

Priporočam, namesto vreč za boks hondo, pa kak kij al pa ka podobnega! :)

Anonimni pravi ...

To vam pa ja ni podoobno!

Maja Sin pravi ...

Najprej en globok vdih.....no gremo Peter. Drgač je pa fajn kak tečaj joge, da se mal znebiš negativne energije. Ja, sej vem js mam take bolj "azijske" rešitve.

Anonimni pravi ...

te čist štekam - js bi tud lahk koga kam poslala
kar sprosti ventile - bolš tuki (je še najbolj "nedolžno") kot kje drugje

Tornado pravi ...

Mene si pozabu dat na seznam... ostali pa ne ga k nasilju spodubjat :D

persson pravi ...

Ja tu bom nevaren, zunaj se bom pa trudil, da čim manj. Ampak nič ne obljubim.
"Azijske" rešitve znajo biti pa zanimive. Se priporočam.