nedelja, 18. februar 2007

Pasji ravs


Odkar pišem tale blog se mi zdi vsaka stvar zanimiva in o vsem bi se dalo kaj napisati. Zanima me, kdaj me bo minilo... :)

Danes pozno popoldne sva si z Marsom (na sliki) privoščila daljši sprehod po okoliških gozdovih. Ko sva hodila že kakšne pol ure po gozdu proti vrhu Kamnika, je pes postal kar naenkrat nemiren in me začel vleči v eno smer. In glej ga hudiča, na desni se od nikoder prikaže neka velika, rjava, kosmata pošast in gre proti nama. Kasneje sem zvedel, da gre za kraškega ovčarja, kajti sledila mu je starejša gospa brez povodca. Prosil sem jo, če pokliče svojega psa, ampak je ni ubogal.
Oba psa sta pričela renčati in se gledati tako kakšen dober meter narazen. Nisem vedel ali naj svojega spustim in zbežim ali naredm kaj drugega, kajti oba sta postala gluha za želje in zahteve svojih spremljevalcev. Refleksno sem pograbil palico s tal in se zadrl nad tujim psom ter Marsa potegnil k sebi in šel v drugo smer. Gospa je uspela prijeti svojo mrcino in tako se je ravs, ki to hvalabogu sploh še ni bil končal in z gospo sva si lahko izmenjala nekaj besed.
Najin sprehod se je zaradi dogodka malo hitreje. Pa drugič dalje...

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Drugače pa se psa samo prime za eno ali obe zadnji taci in ne more nič. Sploh če pride do pretepa (sicer je rizično) je najboljše tako ukrepat :)

Anonimni pravi ...

brez komentarja... taki lastniki psov, da sprehajajo pse brez povodca... sploh ne pomislijo, do česa vsega lahko pride

Anonimni pravi ...

@muha: Zakaj je rizično če pa praviš da nič ne more??

Unknown pravi ...

oh to tut mene staln čist pretrese.. enkrt je že tok davč prišl da sm začela s palco mahat okol sebe pa kr ni ravn pomagal.. komi sm odtrgala svojga psa stran. lastnika pa valda od nikoder... x.x

ktac pravi ...

no... to je pa to ko zadeva ni tk urejena kot bi mogla bit... po tanovem bo (vsaj predlog zakona je tak), vsak pes moral imeti upravljeno socializacijo v urbanem ukolju (vsaj A, ce ne ze BkA), potem pa upajmo da bodo zadeve bols, ker bodo psi vsaj vpoklic obvladali ce ne ze kaj drugega.... aja potem pa tu pride se crna lista psov kateri bodo morali imeti nagobcnike obvezno...

upam da je tvoj kosmatinec vredu (: papa

Anonimni pravi ...

Moj pes ma narejen izpit A, ki pa je enak kot BBH razlikuje se samo v enem delu izpita - hoji z povodcem oz brez. Seveda pa sem ga še doma natreniral do BBH kategorije (vendar nisem šel delat izpita). AMPAK, še vseeno moj pes pobegne če le vidi kakšnega psa in ko je enkrat pri njem NI ŠANS da ga pokličeš nazaj.
Glede tega je torej moje mnenje da je potrebna uporaba povodca, nagobčnika pa ne če je pes izšolan (s tem tudi lastnik).

persson pravi ...

Ktac in Anonymous: da ne bo kakšnih napačnh predstav, tudi naš pes ni nič ubogal, res pa je, da nima nobenega BkA ali A ali B... Torej sem tudi jaz kriv.
Je pa res, da sem ga jaz imel na povodcu, ker se zavedam, da ne uboga vedno.

Anonimni pravi ...

Nisem vedela, da maš psa, ful je lep :)

persson pravi ...

Mah, pes kot pes. :)