sobota, 17. februar 2007

Pust



Pred nekaj urami pride moja sestra (v nadaljevanju Urša) z idejo, da bi se bilo fajn maskirati in zvečer oditi na kakšno maškarado.
Treba je biti nekaj aktualnega in pa seveda nekaj prepoznavnega. Zame je predlagala, da naj se oblečem (tisti ki me poznate ali pa imate slabše srce raje sedite, vzamite kakšno pomirjevalo, preden preberete dalje) v Alyo. (?!?!?!)
Ja treba je biti aktualen in na Emi se je Alya pokazala v novi/stari luči (beri napol naga in z milijon barvami na sebi).
Imela je že vse mogoče ideje kaj bi lahko oblekel, ampak pri božji volji, kako naj jaz napol nag z nekimi oprijetimi cotkami hodim po svetu. Resda je pustna sobota, ampak vse ima svoje meje. Tako je vseskupaj ostalo le pri ideji in pomerjanju oblačil. Zraven imate dve sliki afnanja z lasuljo. Mogoče bi mi pa daljši lasje zopet pasali, čeprav tako dolgih pa nisem imel nikoli.
Seveda ima Urša zase veliko bolj običajno masko, in sicer oblekla se bo v čarovnico, ali pa plesalko Moulin Rouge, oboje bi ji tudi zelo pristajalo. :) Svojih slik žal ni pustila objaviti. Stilska preobrazba iz mene v Alyo letos ni uspela. Pa kdaj drugič.

Peter

7 komentarjev:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Ja Alya bi bla pa huda, sicer dela veliko za pripravo maske, sam če bi pa uspela maska, pa vrjem da bi zmagu na vseh pustnih tekmovanjih za masko. Pa velik rajanja na pustovanju.

Anonimni pravi ...

:D

Anonimni pravi ...

PA kaaaaaaaaaa si ti ja nor!!! (SMEEEEEEEEEEEH)

Anonimni pravi ...

I am in love :D:D:D Resno.

ktac pravi ...

sexy ((:

Anonimni pravi ...

Se kr dobr zgledate!