sobota, 17. februar 2007

Neobičajno sobotno jutro

Danes zjutraj sem vstal že nekaj pred sedmo uro zjutraj. Sploh nevem kaj me je pičilo in kako je mogoče, da se je to na soboto sploh lahko zgodilo.
Potem se seveda človek nima kam dati in sem se odločil popraviti teste za enega od razredov, da nebom še slučajno kdaj slišal tole, kar mi je zadnjič napisal eden od maturantov: Prosim vas, dajte malo manj pisati na svoj blog in najprej popravite naše teste, ker nas zanima kako smo pisali.

Torej iz postelje me je pot najprej zanesla v kopalnico nato pa v sobo, kjer običajno popravljam teste.
Takole nekako izgleda miza med delom.

Ocene so bile kar dobre, čeprav pri nekaterih čudno visoke, spet pri drugih pa čudno nizke. Ampak v povprečju OK. Malo se sprašujem kako mularija v 3. letniku še vedno ne ve, kaj so freoni, saj se ja toliko piše o tem.

Potem je sledil še malo neobičajen zajtrk, kajti tole popravljanje ti pobere kar nekaj energije.


In nakoncu sem ob kavici prelistal še enega izmed dodatkov Nedeljskemu dnevniku. Imenuje se Nika. Prebral sem en intervju z Jernejem Kuntnerjem in pa še prispevek o mukah odraščanja.


Takšno je bilo zgodnje sobotno jutro. Od dneva si ne obetam nič posebnega, saj je to vreme spet tak čudno.

Peter

8 komentarjev:

Maja Sin pravi ...

Gavrilovič rules!!!!!!

Anonimni pravi ...

sej tud če je vreme čudno je lahk fajn dan...ne bom nič zamerila, če povabiš na kakšnega kofetka :-)

persson pravi ...

Maja: itak najjača je gavrilovička.

Tebe bi pa povabil na kavo, če bi vedel kdo si.

Anonimni pravi ...

ma sej se poznamo ;-)

persson pravi ...

zakaj se ne podpišeš?

Boter pravi ...

:D vau mi nismo nikol tak dobr kemije pisal :) se vidi da nismo pravga prfoksa mel :D

Anonimni pravi ...

Mi smo pa pri perssonu vedno bolš pisal, kot smo pa znal. Le zakaj? :D

Anonimni pravi ...

Zdrava prehrana je pomembna, ne pa kr tak!