nedelja, 21. oktober 2007

Naročen umor?

Zgodilo se je danes. Ura je bila nekje med drugo in četrto ponoči, ko me med spanjem za mojo desno ramo zagrabi neka roka. Potiska me še bolj v posteljo, počasi postane boleče, skoraj neznosno, trenutek zatem mi pred obraz približa blazino ter me začne dušiti. Postane me prekleto strah, začnem se braniti z vso silo in nekaj kasneje se prebudim ves prepoten. Posteljo sem popolnoma razmetal, tako rjuho kot sosednjo blazino in oddejo. Ko se prebudim se nisem takoj upal obrniti, kajti imel sem občutek, da potencialni morilec še vedno stoji za mano.

Nato se obrnem...
... zadaj ni bilo več nikogar.

Oddahnem si!

Po zelo zelo dolgem času me je tlačila mora. Sedaj razmišljam, kdo bi lahko to bil? Nikogar si ne morem predstavljati v tej vlogi. Izgleda, da imajo možgani med spanjem dovolj domišljije za kaj takega.

Peter

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Neđad

Anonimni pravi ...

hehehe, preveč grozljivk?

Anonimni pravi ...

je opaziti da ste dokaj spremenili svoj način pisanja;)

ttale objava mi je zopet ful ušeč (sam En mal preveč ga še vseen natrga po celi črti ;))

Anonimni pravi ...

sanje lahko postanejo resničnost.

persson pravi ...

@dr. muc in ursie- Nevem kaj je blo...

@rok- hvala, čeprav mnenja v oklepaju ne razumem.

@mimoidoči- se zavedam tega

Anonimni pravi ...

Življenje profesorjev je vedno v nevarnosti :D
Še v sanjah vas lovijo :D

Anonimni pravi ...

Mogoče si dal komu kako slabo oceno? :)

Stasa pravi ...

Meni se je tud ponoči sanjalo, da me je hotel nekdo ubiti, tako da do nadaljnega upam, da sanje ne postanejo vedno resničnost. je pa najbolše, ko se človek zbudi in ugotovi, da je vse skup le sanjal in vendarle za zdaj še to ni res.

Anonimni pravi ...

ej staša tebe persson zihr uči ande?:)

pa ne me sprašavt kko se to vidi;)

Stasa pravi ...

mimoidoči, me je učil. zdej me ne več

Anonimni pravi ...

mogoče kakšni učenci Gimnazije lava, katerim ste se zamirili? :P

persson pravi ...

Ne zamerim se jaz nikomur. Znati je pač treba.