nedelja, 7. oktober 2007

Moj filmski debut

V kino prihaja najnovejši film, v katerem sem jaz odigral eno glavnih vlog. To je moj filmski prvenec, sedaj pa me zanima ali bom nominiran za Zlato malino ali Oskarja?



Peter

8 komentarjev:

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Oskar je vaš =D

...:Jazzie:... pravi ...

ja ta glauni gambler ste father mole,ni kej!
usaj oskar,tak k je kolegica blogerka rekla

Anonimni pravi ...

Katera igra je to? :)

Anonimni pravi ...

Hja, ni kaj, Nuky produkcija pač, kajne? ;)

persson pravi ...

Itak, da sem glavni... :9

Ne vem katera igra je, vprašaj producenta in režiserja, jaz sem samo igralec.

Ja DJG nuky produkcija. Vredi, a ne?

aly pravi ...

Špil je The Movies. Trejler je dober, mogoč pa res skočim v kino!

Anonimni pravi ...

Igra je: The Movies
+dodatek: Stunts&Effects

Glede filma pa še ne vemo, se je neki zakompliciral... Z nukyem se ne mormo za honorar zmenit..

Anonimni pravi ...

Izgleda kot prizor iz filma Maverick. Fajn narejeno :), malina sigurno ne bo aktualna.