sreda, 17. oktober 2007

Koga boš volil?

Ne mine dan, ko me vsaj eden ne bi vprašal koga bom volil. Nekaterim povem, koga bom, drugim spet ne, odvisno od sogovornika in seveda pogovora. Na blogu ne bom izdal za koga bom v nedeljo oddal svoj glas, saj na nikakršen način ne želim delati reklame nikomur, kajti je v končni fazi so le politiki in njihova naloga je, da si sami delajo, dobro ali pa slabo, reklamo.

Po eni strani mi je popolnoma vseeno, kdo je predsednik, itak je to še en človek, ki v bistvu nima nevem kakšne pomembne funkcije in brez katerega bi država lahko preživela. Če bi želeli živeti brez predsednika, bi morali seveda najprej spremeniti ustavo. Tudi sedanjega predsednika redko vidimo (kar nekaterim celo ustreza) pa vseeno kljub vsemu vse (nekako že) funkcionira.

Danes sem eni sogovornici zastavil vprašanje: "Misliš, da je napočil pravi čas za predsednico?" Odgovorila mi je, da bi sicer volila žensko, a nima prave izbire.

V nedeljo bomo videli, če je bil naš favorit/ka izvoljen/a. Po moje bo potreben še drugi krog volitev.
In nenazadnje: Predsedniška kampanja je postala lahko dobičkonosna zadeva tudi za navadne smrtnike. Na stavnici bwin lahko stavimo.
V končni fazi je to le ena velika igra, v kateri smo za kandidate trenutno zelo pomembni državljani, čez kakšen mesec pa postanemo zopet samo državljani.

Peter

3 komentarji:

piky pravi ...

"končni fazi je to le ena velika igra, v kateri smo za kandidate trenutno zelo pomembni državljani, čez kakšen mesec pa postanemo zopet samo državljani." Se strinjam 100%

Anonimni pravi ...

Zagotovo sem prepričana koga NE bom volila; same spletke so v tej politiki, skoraj vedno moramo izbirati med večjim in manjšim zlom, dobrih politikov je bore malo...

Anonimni pravi ...

Mah, kakršna država, takšni kandidati.