nedelja, 14. oktober 2007

Dobrodošla na Karibih, ljubica

Tako je Jack Sparrow pozdravil Elizabeth, ko sta pristala na samotnem otoku, nekje sredi Karibov, in pila rum. Tisti, ki ste si ogledali enega ali več delov (zaenkrat) trilogije Pirati s Karibov, veste o čem govorim, drugim pa svetujem, da se pozanimate, saj vam ne bo žal.

Ravnokar sem prvič gledal prvi del z naslovom Prekletstvo črnega bisera in moram reči, da mi je ta del najboljši od vseh treh.

Sicer sem spremljal celo trilogijo na malo drugačen način. Najprej sem gledal drugi del Mrtvečeva skrinja, leto kasneje tretjega Na robu sveta in šele danes prvega.

Če jih razvrstim od najboljšega do najslabšega, si sledijo tako kot so bili posneti (prvi najboljši in tretji najslabši), še vedno pa so vsi trije super in povem vam, da sem vam jih splača pogledati, če jih še niste seveda.

Peter

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz sem tudi včeraj zvečer uživala v komičnih zapletih piratov, mi je prvi del tudi najboljši. Je pa obvezno, da takole trilogijo gledaš v pravilnem zaporedju, ker drugač ti ni nč jasno. Bi pa tista plaža in lepa modrina Karibov kr pasala zdajle (ko se že tu ohlaja)...

Anonimni pravi ...

tudi jaz se strinjam. film je enkraten ;)

persson pravi ...

@uršie- greva? :)

Anonimni pravi ...

pol nas zgleda vec gleda pirate na isti nacin :) prvega vidmo zadnjega :D sam so res fini, ceprou proti koncu je ze kr mal prevec fantastike. ceprou pol vid clouk johnnyja pa je svet lepsi ;)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Evo, se popolnoma strinjam da je prvi najboljši, tretji pa najslabši...škoda da ste ga šele zdaj videli ;)

Anonimni pravi ...

samo še ladja nama manjka, ali jo imaš? ;)

persson pravi ...

@tenisačica- včasih pride najslajše na koncu. vendar tu še snemajo dalje in še ne vemo, če ne bodo naslednji še slajši.

@ursie- vse se da zrihtat. :)

Anonimni pravi ...

he's a pirate(tiesto rmx)-klaus badelt...persson tole pesm si zrihtite...

Anonimni pravi ...

jaz še nisem gledal nobenega dela, in me niti ne mika... ne vem, enostavno me ne potegne =)

persson pravi ...

Sem si jo zrihtal. Original (ne remix) že imam dolgo pa je super.

@m7- mogoče te bo potegnalo, ko ti povem, da igra ena fajn bejba... :) Kaj je z najinim SAN SIROM?????????

Mare pravi ...

SAN SIRO bo, samo jaz čakam da se pozdravi RONALDO, prej ne grema... =)

persson pravi ...

@mare- to se že kar nekaj časa meniva, upam, da bo tokrat res!