torek, 23. oktober 2007

Komentar

Včeraj sem bil na svojem blogu prvič prisiljen narediti tisto, za kar sem predvideval, da mi na blogu ne bo potrebno nikoli storiti.

Že na začetka svojega pisanja sem si rekel, da nikoli ne bom brisal nobenega komentarja in tega tudi sedaj nisem naredil. Sem jih pa pri prejšnjem prispevku onemogočil, saj me je zmotil en komentar, ki me je spominjal na neko temnejše obdobje zgodovine. Smešno je le, da direktno sploh ne govori o meni, ampak navaja neka imena, ki sem se jih odločil pozabiti. Mogoče vam kdaj celo zaupam, o čem trenutno govorim. :)

Opravičujem se tistim, ki ste včeraj komentirali, zato pišem tole, tako lahko svoje mnenje o prejšnjem prispevku napišete kar tukaj.

Morda je pa to še en dokaz, da se lahko poezija razlaga na mnoge načine, in da je na prvi pogled zelo jasna zadeva lahko še kako meglena.

Peter

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kot sam ugotavljaš glede interpretacije, bi lahko kot odgovor napisal samo nekaj v smislu: "to je samo vaša interpretacija", ne pa takoj v jok pa na vejo.

persson pravi ...

Ko mački stopiš na rep zacvili. Velja tako zame kot za druge...

Anonimni pravi ...

Torej kar si s tem "pregovorom" zdaj povedal je, da je vse res? :P

Anonimni pravi ...

haha, sem mislo komentirat pa ni šlo :(

v glavnem htel sem vprašat, če so to tvoje pesmi? to kar objavljaš na blogu, vse tvoje?

persson pravi ...

@dr. muc- ni nujno. Je pa možno.

@m7- če nikogar drugega ne podpišem, je moja. Torej, DA! Presenečen? Oboževalec fuzbala piše pesmi. Nenavadno, a ne? Komentiraš lahko tukaj!

Anonimni pravi ...

cool cool, lepe pesmi-ce =)

samo tako dalje!

persson pravi ...

@m7- Daj mi ti link od tvojega maila. Lahko na msn! Kdaj bo Ronaldo zdrav?

Anonimni pravi ...

Sej bi kej napiso, pa se bojim da boš pol spet vse skup zakleno

Anonimni pravi ...

Lepa pesem ni kej!
Milan

Anonimni pravi ...

Aja in ne sprenevedaj se:

Onemogočanje prikazovanja komentarjev = brisanje
:P

Anonimni pravi ...

To so take svobodne oblike, poskusite s kakšnim sonetom.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Nene, nič sonetov (>_O)
Kar ostanite pri tem :)

Anonimni pravi ...

Persson ne mara sonetov, se je v komentarjih pri prejšnjem postu pojavil en sonet in je takoj zaklenil:D

Anonimni pravi ...

Pero mal offtopic tule sma glih s tamalo gledala ka mas to neko šiptarsko slovensko zastavo tule na blogu. Modra je pr teb vijolčna!

Anonimni pravi ...

Zamenji s tole:

http://www.svrp-pp.gov.si/vsebine/slike/zastava_slo.jpg

Anonimni pravi ...

brez besed-glede pesmi!sam lepooo in še enkrat lepoo lahk rečem

Anonimni pravi ...

Pero sej vemo da si ta "anonimni" ti!
LOL