torek, 2. oktober 2007

Polna spalnica

No končno sem dočakal. Pred nekaj dnevi so mi montirali spalnico Evita iz Novolesa. Seveda ni šlo brez problemov, saj je del manjkal in so mi iz firme morali pripeljati še neke stvari. Tudi tokrat še ni bilo vsega in zato sem že reklamiral in dobim v kratkem. Naši izdelovalci pohištva se morajo še marsičesa naučiti.

Potem sem dobil Dormeo Memory 2+12 in dva vzglavnika Memosan ter odejo in vse ustrezne pripomočke. Kljub mnogim kritikam, moram to ležišče zaenkrat pohvaliti. Za takšno ceno se dobi veliko. Bom videl kako se bo obneslo v različnih situacijah... Mogoče me boste prihodnji teden že videli v reklami.

S telefonom sem posnel nekaj slik, da si malo predstavljate kako izgleda. Tule je še v surovem stanju.











Takole pa izgleda skoraj že končno stanje.





Peter

13 komentarjev:

Stasa pravi ...

Čestitam k novi sobi, zelo je lepa. Uživate v njej, kar koli boste počeli. ;)

Stasa pravi ...

uživajte- pardon lapsus :)

Anonimni pravi ...

samo še nova okna, pa bo tip-top.

Aja a ti maš še kr to podlogo za miško, al je to že nova? Men se je že zdavni zjebala.

Anonimni pravi ...

Super mate zrihtan!

Anonimni pravi ...

Zgleda super!!
Kdaj bo otvoritvena zabava?

Anonimni pravi ...

Zelo lepo, svetlo in prijazno.

Anonimni pravi ...

uf, garderobna omara je gromozanska. bolj navijam za majhne kose pohištva. sicer pa je seveda lepo - kot vse novo :)

ana

Anonimni pravi ...

Zelo lepa spalnica! Kdaj bomo pa nazdravili novi spalnici?
Milan

Anonimni pravi ...

Lepa je Pero, lepa... upam da ti je ostalo še kaj € za Milano(tekma Seria A)... ;-)

persson pravi ...

hehe, otvoritveene zabave se za te malenkosti ne splača imeti... :)

m7: KDAJ GREMO NA SAN SIRO????????

jureg pravi ...

Zelo okusno, če bi sam opremljal sobo, bi tudi verjetno zbral kaj takšnega. Je zelo praktično, da so velike omare, da lahko spraviš vanje raznorazno kramo :P. Good Job!

persson pravi ...

Hvala, sicer nisem vsega sam pogruntal... :D

Matija pravi ...

Škoda, da je ena boljših slovenskih pohištvenih firm (novoles) tako neslavno propadla. Tudi jaz mislim, da so delali super pohištvo.