petek, 26. oktober 2007

Lire namesto evrov

Popoldne sem govoril s sestro, ki mi je vsa razburjena povedala, da ji je danes v eni trgovini v Žalcu trgovka vrnila 500 lir namesto 2 evrov. Ko mi je pokazala kovanec, sem ga primerjal z evrskim in res je težko opaziti razliko.
Ker 2 € ni več majhen denar, svetujem pozornost, saj jih enostavno spregledamo.

Tule imate še novico o tem.

Za primerjavo pa še dve sliki.
Najprej primer 500 italijanskih lir.


Bivša italijanska valuta pa ni edina s katero lahko zamenjamo evro. Podobna sta še nova turška lira in tajski baht.


Torej previdnost tudi pri kovancih ni odveč.

Peter

4 komentarji:

Gregor Doler pravi ...

Ja lepa reč. Pa kako da niso mogli narediti drugačne evre že na začetku. verjetno so vse tri valute obstajale že prej, ane... Sej ni tako težko iznajdit nek nov design, kajne?!
Sem se pa spomnil zdele na eno prastero novico, da so jim te lire iz dveh materialov celo eksplodirale oz. pač poknile, zaradi različnih temp. raztezkov... Amaterji pač :D

Anonimni pravi ...

ah ja, tole je precej nerodna rec.sama sem ze placala ceno neprevidnosti, in sicer letos na morju.v denarnici sem mela bankovce kun in eurov, sla v mercator ter racun za mal vec kot 30 kun placala z 20 eurskim bankovcem :S opazla ša to seveda sele v kampu ko je blo ze vsega konc... pol ko sm primerjala kune in eure sem sicer ugotovila da si niso neki blazn podobni, sam kaj cmo... zblojena :D

Anonimni pravi ...

Aha, dobro je vedeti kaj takega. Brat mi je že pravil, da mu je enkrat nek trgovec v Nemčiji hotel vrniti turški denar namesto €.

Anonimni pravi ...

Ja to je način, kako obogateti. No, mogoče ful poceni kavice pit pa res :)