ponedeljek, 28. april 2008

Takšen sem...

... en teden po dogodku.

Če napišem po resnici tako ne bi verjeli (pa še predolga zgodba je), zato ne bom napisal ničesar.







To je med drugim razlog, da me ni nič na blog. Bil sem še 3 dni na morju in 1. maja se odpravljam službeno v Belgijo. Se vidimo po 6. maju.

Peter

19 komentarjev:

...:Jazzie:... pravi ...

gospod profesor,js sočustvujem z vami in vem kak vam je,sam brez zamere,vaša šliva nima za pou bureka prot moji...

pa dej no usi nekam grete,js sm pa cele dneve u telovadnci! moje prvomajske počitnce bojo v obliki 4-dnevnih priprav na rogli...juhu

Anonimni pravi ...

UUU, to pa je bil fajt.

Unknown pravi ...

Kera je to naredila?

Black_ICE pravi ...

Si ko mavrica :D

Someeewheeeeereee over the rainbowwwwww :D

Anonimni pravi ...

vse v redu z vami? kr padate v nezavest

Anonimni pravi ...

Meni se pa zdi malo preveliko področje, da bi bilo posledica udarca s pestjo.
Po mojem si se s kolegi sprehajal v gozdu, nekdo pred tabo je odrinil močno vejo in nate pozabil. Tako si jo dobil polne v obraz. Samo ugibam, da vidim kdo se resnici čimbolj približa :D

Anonimni pravi ...

Še boljša ideja kaj se ti je zgodilo: http://www.youtube.com/watch?v=hm6pHXLBN2s

Anonimni pravi ...

Serbus Rocky Marciano :) Kaj si pa počenjal?

- tepežkendan s čefurji?
- prevaral najdražjo in te je z ranglo po kepi?
- šel na striptiz in so te prebutal varnostniki ker si šlatal striptizeto?
- začel trenirati boks?
- padel po štengah?
- prometna?

Ne res, konc zajebancije ... kaj si počenjal človek?!

Anonimni pravi ...

au, tole je pa "prijetno" :S nekako tako izgleda trenutno tudi moja kolegica, ki so ji operiral nos. sama pravi, da je "taka, da ni za med ljudi" :D

Ajna Bajna. pravi ...

a ni bla nezgoda pri sexu? :)

Anonimni pravi ...

Hehe, nezgoda pr seksu, pa ma modro oko?!?? LOL;)

Anonimni pravi ...

Zakaj greš pa v Belgijo? A v bordel? Drugače so boljši bordeli na Nizozemskem :D .

Fsm

Mare pravi ...

Kdo ve kaj je blo?

Anonimni pravi ...

kolker js vem je juvo včasih treniral boks, pa je nehal, ker bi mogu odstranit hrustanc

v belgiji je pa službeno, kot je napisal

Unknown pravi ...

no torej ka se je nardil?...
a ste mel predolgi jezik?:)

Anonimni pravi ...

Hm, no 6. maj je že zdavnaj minil in mislim, da veliko ljudi tule že nestrpno pričakuje razkritje tega skrivnostnega incidenta :P

persson pravi ...

Hvala vam za skrb. Nisem nameraval napisati, kaj se je zgodilo.

Modrica nima veze niti z nasiljem niti s športom niti s seksom.
Gre za neke zdravstvene težave, ki bodo kmalu (upam) minile.

Če bi lahko izbiral, bi raje izbral, da bi me nabutala kaka fejst bejba, a žal me ni. :)

Anonimni pravi ...

Mogl bi vidit ta druzga kak je bil!!! ;)

Anonimni pravi ...

Auč zgleda boleče :/ vsekakor upam da se kmal pozdravite :>