ponedeljek, 7. april 2008

Bodite pozorni...

Nimam komentarja!



Peter

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

2 zorna kota:

- saj vem da sem grozen in vse ampak mi je prav hecna reklama, če gledaš iz komičnega vidika in veš da ni res (ja, ja, saj vem da sem brezsrčnež). Včasih paše kakšna morbidna reklama, da ni vedno samo o čiščenju stranišča.
- žalostno ampak res, takšna stvar je lahko vedno prisotna in moramo vedno biti previdni in pozorni, pa tudi če nas trga ljubezen, ko si na seti glej okoli sebe, da ne bo potrebno tudi katerega izmed nas prenašati v trugi

Anonimni pravi ...

o groza :S najprej sem misla, da bo kaka zabavna fora, pol pa tkole. se bolj grozn mi je, ker sem bla enkrat skor sama tista v krsti :S (med tipkanjem smsa sla cez rdeco sred lj)

Anonimni pravi ...

Kruta.

Čisto tako mimogrede, je kdo opazil velike panoje ob cesti z napisom 'Če niste opazili motorista, ne gledate dovolj pozorno?'. Najbrž so namenjene, da bi služile podobnemu namenu kot tale oglas, ampak prej bi reku, da odvračajo pozornost voznikov stran od ceste... Js sm zdej vidu doslej samo eno tako tablo, sej jih je zihr več, upam da vete o čem govorim, če ne bom poisku kje kako sliko pa prilimu...

Anonimni pravi ...

kruto, a resnično

Anonimni pravi ...

V Ameriki te policisti baje denarno kaznujejo, če se pogovarjaš po telefonu ali gledaš po mobitelu ko greš čez prehod.

Anonimni pravi ...

Brutalne reklame imajo ti Angleži (ste videli ono s prehitevanjem?), ampak upam, da s tem tudi kaj dosežejo...