nedelja, 13. april 2008

A se s starši pogovarjate o sexu?

Dolgočasno nedeljsko dopoldne je primerno zgolj za brskanje po internetu. Malo sem listal po prispevkih svojih blogerskih kolegov in ponovno našel prispevek aibov skrivni dnevnik, ki zelo nazorno opisuje oče-sin odnos in pogovor o spolnosti. Vljudno vas vabim, da ga pozorno preberete, kajti napisan je, po mojem mnenju, prekleto dobro.

Odnosi starši-otroci so precejkrat zakomplicirani, še posebej pa relacija oče-sin. Se vam je že zgodilo, da ste nekaj naredili zelo dobro pa vam je oče začel razlagati, kako bi on sam opravil to še drugače, z manj problemi, hitreje, da ne rečem bolje? Seveda se vam je! Vedno bomo sinovi pa četudi stari 50 let. Lahko ste doktor matematika pa bo vaš oče še vedno preverjal enostavne (npr. 25+24=49) račune, ki mu jih boste predložili.

Sicer pa največja tragedija, oziroma komedija vsega je v tem, da bolj kot se staramo, bolj ugotavljamo, da postajamo podobni staršem in to ravno v tistih lastnostih, ki so nam šle pri njih najbolj na živce. Takšno je pač življenje.

Aja in še prispevek, ki mi je dal navdih za tole pisanje. Najdete ga TUKAJ.

Peter

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

kaj pa to je sex?


(da, takega pogovora je premalo. ampak ne konkretno v mojem primeru. js mam srečo :))

Anonimni pravi ...

ah ja, ta tema je pri nas doma redno na jedilniku, ponavadi sicer bol s komičnim privdihom stila: moj je enkrat zlomu štil od grabl. pa je mami rekla: ej kok si nerodn, tamali si junfer strgu, pol nam pa še grable zlomiš! :D so pa tudi resni pogovori. ampak "hecnih" je več :)