nedelja, 16. december 2007

Smučali smo prvič letos

Bilo je v soboto 1. 12. Predsednik društva Na polno (katerega ponosen član sem) je organiziral prvo letošnje smučanje. Počasi nas je s kombijem pobiral vse od Šmarja preko Savinjske, Domžal in na koncu še Ljubljana. Zbralo se nas je 9. Prijetna druščina. Plan je bil obiskati ledenik Mölltaler, a smo si na Jesenicah, kjer smo kupili karte, premislili ter kupili smučarske karte za Turracher Höhe. Ni nam bilo žal!

Super smuka, sončno vreme, malo ljudi, prijetna družba, kuhano vino, zgodbe o nahrbtniku, prebita ustnica enega od smučarjev ipd.

Takole je izgledal začetek.


Prvi stik s smučarskimi čevlji je malo boleč, zato je potrebno kmalu počivati ter nadomestiti izgubljeno tekočino ter elektrolite.






Borči pravi, da prisegamo na domače proizvode.


Okrepčani smo nadaljevali smuko. Božansko!


Takole izgleda okolica na Turracher Höhe.




Na poti nazaj smo se ustavili v Radovljici, kjer smo si privoščili večerjo. Po večerji se naložimo v kombi, prižgem, hočem speljat in mi pot zapre policijski kombi. Policaji svetijo z baterijami v kombi in nas gledajo, kot da smo kobre v terariju. Eden izmed njih pozdravi in sprašuje, odkod hodimo, kam gremo. Povemo, da smo smučali in ravnokar večerjali, a želi da natakar potrdi. Vprašamo zakaj in nam pove, da so eni v belem kombiju nekoga fejst pretepli. Hočejo šoferjeve (moje) dokumente. Dam jim potni list, odnesejo ga ter me popišejo. Vmes ugotovijo, da to nismo mi, vrnejo dokumente in se brez opravičila odpeljejo. Kje je bonton si mislim in odpeljemo se domov.

Skratka, smučanje je uspelo. Drug pogled je še na Borčijevem blogu.

Peter

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

a je kdo kako smreko zbiu ???

sesalca pravi ...

ja eni si pa prvošjo ane peter? drugi smo se pa po riti vozli k nas je zmetalo po hribu. pa bi se loh metali po takšnem hribu tudi.... :(

by banana

Anonimni pravi ...

heheeh tkole okol pretepate ljudi :D

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

@bibi: vsak ima svojo temno stran xD

No...pa ste le prišli do smuke =D Greste letos zraven na medšolsko državno iz veleslaloma? =D

Unknown pravi ...

kak je tebi lepo!!! nonstop okoli po svetu... :)

persson pravi ...

Jaz sem pretepač. A se mi ne vidi? :)
Res se skoz nekaj potepam. Kej narobe?

Unknown pravi ...

sploh nič narobe... mamo pol mi kej za brat... pa marskej izvemo... :)