sobota, 8. december 2007

Privoščljivci

Nikoli v svojem dolgem življenju še nisem imel herpesa. Torej sklepam, da sem eden izmed 20 % ljudi, ki smo samo gostitelji, a pri nas nikoli ne izbruhne.

Ne razumem pa tistih privoščljivcev, ki me na vsak način želijo prepričati, da je droben, majhen izpuščajček na moji spodnji ustnici posledica virusa Herpes simplex.

Ne, pa ni!

Peter

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tudi jaz ze nekaj let obstajam in sem imela herpes enkrat samkrat v zivljenju in sicer ko sem dobila svojo prvo sluzbo...zivci pa to, samo takrat nikdar prej in nikoli kasneje...tako da mozno da je tisti majhen mazoljcek herpes!

Anonimni pravi ...

Pero zakaj me ne maraš? :(

Anonimni pravi ...

:D:D:D:D


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D:D

Anonimni pravi ...

Fak ej kir komentar. Sm skor ziher da je tole dr.Muc. Sam on ma take dobre fore:D

persson pravi ...

@pokica- jaz trenutno nisem živčen, ampak sumim kje sem ga dobil, če seveda to sploh je herpes. :)

@hepres in black_ice- pašeta skupaj. :)

Anonimni pravi ...

prevč komplicirate :D by tad

Anonimni pravi ...

ce mislis da si ga dobil tam, kjer jaz mislim da si ga dobil...potem ta najbrz tako ne moti : )))

persson pravi ...

@tad- mogoče res
@pokica- ja, pa me vseeno, ker dokler ne izgine, ga ne morem ponovno dobit