sobota, 15. december 2007

Podobnost

Idejo sem dobil seveda, kje drugje kot na na Micinem blogu. Pregledal sem, kateri znani osebi sem podoben, ali bolje rečeno, katera znana oseba mi je podobna. :) Rezultati so bolj kot ne šokantni. Nekateri ste lahko veseli, da me sploh poznate. :)
Poglejte nekaj rezultatov.


Malce me je presenetilo, da naj bi bil podoben mnogim znanim osebam. Sedaj mi je šele jasno, zakaj se ljudje na cesti obračajo za mano. Mogoče me kdaj zamenjajo za katero izmed teh osebnosti.
Ljubiteljem tenisa sporočam: če si ne morete privoščiti karte za Wimbeldon ali Roland Garros, lahko pridete v Savinjsko dolino in gledate mene kako igram tenis, saj sem podoben tudi tej osebi, ki je na spodnnji sliki. Noge bi si moral pobriti pa bi bla čisto enaka. :)



Tukaj
lahko poskusite še vi.

Peter

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

najbol ste podobn al pičkam al gejem. mal sumljivo to. :D

Anonimni pravi ...

Lol sam res.. men ni niti ene babe vrgl :) pero pero...
Aja drgac mi je vrgl ven Dudi Balsarja in Keanu reevesa.. lol
Me je pa en starejsi preseneto, ko mi ga je vrgl ven, sam je cisti zadetek kak bom zgledo ko bom star.

persson pravi ...

@blockbust- no zdej mi pa nekaj povej. Kateri ded od tukaj je gej? Ziher Putin al pa Julio, a ne? :D

@dr. muc- mogoče ti ni nobene babe ven vrgl, ker si označil samo moške? :) POgledal sem kdo je Dudi. Hehe, jaz sem podoben Marcusu, ki je najbolj sexxy moški maneken na svetu. (tako piše na netu)

Anonimni pravi ...

pa eh to ni nic...

ce bi se piton ustrigo, bi zgledo ko johnny deep, tako mu je ena ljubica rekla.
...
na eni fotki sm podobn Tracy Chapman najbol pol pa samim kitajcem in kitajkam =D na eni drugi pa pevcu od Westlife (72%) in od My Chemical Romance (71%)

Anonimni pravi ...

ja, Marcus je res preveč fini. Zdej pa končno vem zaka sm tak rada hodla na kemijo! :D

persson pravi ...

@sigi- sami emoti. Zanimivo, kaj se skriva v teb.

@jasna- čakaj, učil sem te, sedaj pa že ti učiš (končala že faks). To si lahko razlagam samo na en način: MATR SM ŽE STAR! :)

Anonimni pravi ...

@persson
una 2 mogoč edin nista:D
od 8ih al kulk jih je .. so 4je zihr .. ostali so pa .. tk tk :D sam sei ok.. največje procente dosegate pri ženskih zadetkih :D

persson pravi ...

@blockbust- ej, če nekdo reče, da je gej, zato, da dobi več oboževalk, še ne pomeni, da je. Glede posobnosti ženskam. Ti si tudi podoben svoji mami pa še ne pomeni, da si zato ženska. AL?

Anonimni pravi ...

ka pa vi vete kka je moja mama :O

pa sei nism reku da je karkoli narobe če ste podobni heidi klum:D
pač hvalu se bom lhka: mene je pa dvojnica od heidi klum kemijo učil :D

persson pravi ...

Tudi jaz ne bi imel nič proti, če bi mi bila ona asistentka! :D:D

Anonimni pravi ...

@persson: no no... :) nejc je reku da vas morm potolazit s sledecimi besedami: njega ste ucili eno leto prej, pa se vedno ni koncal faxa :) torej ste se vedno mladi ;)

Ajna Bajna. pravi ...

persson, ne se ozirat na blockbusta. on itak nikol nč pametnga ne pove. sei niste gej.
je pa putin zlo sexy. :)

js sm pa bae podobna katie holmes in angelini jolie:)
haha. tale mašinca nima pojma :)

persson pravi ...

@jasna- kolk let nazaj je to? pa kir Nejc?
@anja- blockbust sploh ni tega rekel! Preberi ornk!

Anonimni pravi ...

tta anja ei. kr zmišljuje si neki.
še dobr da sama prizna da laže (msn!) .

:D

Anonimni pravi ...

@persson: moj nejc... sej je bil sam en :P bil je pa generacija pred mano. taka blontna zadevsna :D torej to bi blo... hm.. 6 let nazaj je bil 4. letnik.

persson pravi ...

@blockbust- kaj pa se je zlagala? samo narobe si je razlagala nekatere stvari.

@jasna- nimam pojma o kom govoriš. Skleroza me načenja... :D

Anonimni pravi ...

ma una si ni nič narobe razlagala. sei je strelka. sam mene hoče neki potunkat. bejevka ena.

Anonimni pravi ...

Hm me je kr mal presenetl tole: Sm uploadal sliko od Keanu Reevesa in se ujema s samim seboj kar 97%. Sm mislu, da je tole bol tko-tko.

Anonimni pravi ...

blockbust, nč ne lažem :P

če kdo od naju laže, si to ti :)
js sm se sam ene parkrat, ti se pa skos :)

se opravičujem za napačno interpretacijo tvojga komentarja. :P

Anonimni pravi ...

js ne lažem.
drgač pa opravičeno ;).

Anonimni pravi ...

E seveda povsod morjo bit zram moje sošolke.

sesalca pravi ...

peter? hahahahahahahah
res zanimivo da je vrglo ven tudi punce,celo cez 80% ujemanje! mogoče si pa mormo to razlagat da imaš več ženskosti v seb-to ni nič slabega. mnoge ženske to privlači..
ahja pa podobnost z najbolj seksi moškim-hm nekomu že morate biti seksi ali?

by banana

persson pravi ...

joj, ko ne razumete. Torej noben fant ne bi smel bit podoben svoji mami in nobena deklica očetu, al kaj? Gre za drobne detajle na obrazu! kaj pa veš katere (kolk stare) svoje slike sem dal gor?