ponedeljek, 1. december 2008

Reševanje avtomobila

Zgodilo se je pred nekaj dnevi pred znano celjsko ustanovo.
VPRAŠANJE: kako zapeljati avto ven iz parkirišča?
Poglejte si, kako lahko na ravnem skoraj obrneš avto in kako so ljudje pristopili k reševanju rdeče Škode.

Začetek...



...nadaljevanje...



(snemalec Rok)

Peter

6 komentarjev:

Janez Mikec pravi ...

Am... niti podrazno mi ni jasno, kaj je voznik ustvarjal. Preveč alkohola ali kaj? :)

Anonimni pravi ...

OMFG, kiri amaterji.

Seba pravi ...

hehehehe, pa se smejimo kakim pijanim rusom ko kaj podobnega delajo!! Kaki butalci!!! hehe

Anonimni pravi ...

Sej bo izpadlo čudno ker mi je Celje vse prej kot tuje ampak ... kje hudiča je tole?

Anonimni pravi ...

Najprej mi ni bilo jasno v čem je sploh problem in sem šele ko sem filmček drugič gledal pogruntal, da je nekomu uspelo mojstrsko parkirati v globoko lužo. LOL :)

Anonimni pravi ...

Hahaha, dobri so nikaj :D