četrtek, 11. december 2008

Presenečenje

Ne maram presenečenj, čeprav sem jih pa potem vedno vesel.
Danes zjutraj me je v zgornjem kabinetu čakalo polno srčkastih belih in rdečih balonov raztresenih po celem kabinetu, plišasti kuža, božično drevo ter dih jemajoča glasbena voščilnica. :)
Krivci: 4. e

V spodnjem kabinetu pa me je na mizi čakala 1 meter dolga čokolada ter roza darilna vrečka z vsebino, ki ni primerna za na blog.
Krivci: 4. g


Bil sem presenečen in rad bi se zahvalil vsem "krivcem". :) Hvala vsem in imam vas rad.

Tule pa še nekaj slik, potem ko sem vse skupaj dal na en kup.









In še pogled od daleč.





Sedaj imam najbrž edini božično-novoletno okrašen kabinet v službi. Drugi bodo pa zavistni... :)

Hvala še enkrat.

Peter

P.S. (11.12.2008 ob 15:08)
Dobil sem še vrečko z v kateri je bil ananas, dva paradižnika, dve jabolki, 2 pomaranči, kumara, korenček ter Rocher, raffaello, Renduoir ter tole voščilo:
Za dolgo, zdravo
življenje
in kratke, sladke
trenutke.

3. b

Pa objavili so nas na Drugem svetu. :)

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Nič ne bomo zavistni - saj sam delaš na tem, da si tak zelo priljubljen. Krasen fant si in vse se obrestuje. Vse najboljše!!!

Unknown pravi ...

Najlepše stvari kot vedno zamolčite!!! Pri izbiri darila smo se tko potrudl, da smo najdl neki praktičnega, pol pa zamolčite to!!!"Ni primerno" :D:D:D

Anonimni pravi ...

No, kaj je bilo torej v roza vrečki? :-)

Unknown pravi ...

Urška: Darilo za pravega moškega oziroma podravnatelja:D:D

Anonimni pravi ...

Peter, z zamudo pa vseeno - vse najlepše!!!! Vidim, da si imel krasen dan.

persson pravi ...

@urška in Milan - kdaj drugič o tem. :)

@indiaelle- Hvala lepa in lep pozdrav v Bruselj.

Pegasto Dekle pravi ...

pa 2.A vam je zapeu a ne? hahahha (:

persson pravi ...

Ja, 2.a mi je pa zapel. To sem pa res pozabil. :(