nedelja, 14. december 2008

In memorium: Minka in Ferdo

Včeraj smo se pri sorodnikih poslovili od dveh družinskih članov. V končni fazi smo tudi mi živali in od nečesa je treba živeti. Delo smo nadaljevali še danes.

Če ne veste o čem pišem, gre za koline, ki so tradicionalni zimski obred po domačijah. Sodeloval sem v vseh fazah, le začetek (oziroma njun) konec sem po svoji krivdi zamudil.

Bila sta in sta še dobra prasca, le da v drugačnih "agregatnih stanjih".

Peter

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

"...ko človek pomisli, kak hitro živleje beži...še včere si krulu...dans te več ni..."

Mi2

Anonimni pravi ...

Kolikor vas je bilo, bi ju lahko raztrgali, kajne?!

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Dober tek, za nazaj ;)

Anonimni pravi ...

Hm, zanimivo, tudi mi smo imeli koline ta vikend (pa še nekoga poznam, kjer so imeli ta vikend koline). Veliko svinj je ta vikend bridko smrt storilo :O

Anonimni pravi ...

zdej pa en let mir s temi svinjami :D ...no mi pa naši nismo dal imena