sreda, 10. december 2008

Postal sem...

...dvakrat polnoleten. Zahvaljujem se vsem za lepe želje.

Tisti, ki me poznate veste, da od vseh "praznikov" v letu najmanj rad praznujem svoj rojstni dan, pa ne znam razložiti zakaj. Vsako leto me spravi v rahlo depresijo. Morda se bom kdaj razpisal tudi o tem.
Da pa ne bo pomote, zelo sem pa vesel lepih želja, iskrenih besed ali vsaj nasmeha.
Nekaj pa mora biti na tem svetu, da nas povezuje in rojstni dan nas lahko, saj ga imamo vsi.

Ker pa sem ravno kemik pa mi je Gal na Facebooku predlagal kako bi lahko praznoval. Izgleda obetavna kemijska fešta! :)



Se splača poskusit?

Peter

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vse najboljše.

Anonimni pravi ...

Ja, vse najboljše. Čeprav si v resnici zaslužiš batine LOL :D

persson pravi ...

Hvala obema!
Zakaj pa batine????

Anonimni pravi ...

Vsenajboljše. Zram posnetka pa umiram. :D

Lahko bi dali anketo kateri element bi rad kdo bil na takšnem partiyu. :D

Jaz mislim da bi bil kakšen S ali C ... če bi bile ženske kisik - <3. Čeprav če bi bla gužva pa bi nastal kak grupič C4O10... no še zmeri bi ble 2 bejbe pa pol zame. ^^

Anonimni pravi ...

No naši kemijski žuri ne zgledajo tako. Npr. CH4 še nisem videla:>. Ponavadi je množinsko razmerje med elementi kar 1:1.

Lp

persson pravi ...

Kemija je (skoraj) vsemogoča. :)

@nives- v nižjih letnikih vas še učijo tako ja... Praksa kaže drugače. :)

Anonimni pravi ...

Z zamikom: vse najboljše