petek, 2. januar 2009

Kako smo silvestrovali?

Fajn je blo.
Hvala vsem, ki ste mi popestrili večer.
Naj sem vam v novem letu izpolnijo skrite želje. Jaz imam samo eno drobceno, a je ne bom izdal.

Še ena fotka.



Peter

13 komentarjev:

blockbust pravi ...

nora slika :p
po njej bi lahka film posnel...

AC pravi ...

Max Payne o.ob

Miha pravi ...

Dolce&gabana style :)

Anonimni pravi ...

Legendarna slika, haha. :D

Anonimni pravi ...

http://www.shrani.si/?14/13c/3D1QnETG/juvofather2.jpg

:D

Anonimni pravi ...

GODFATHER

>> pravi ...

itk da najjača slika made by 2.e ;D

persson pravi ...

Zdaj ste iz moje slike naredili montažo. Norci! Imate srečo, da ne brišem komentarjev. :)

Anonimni pravi ...

UAUUU, PETER! ZDAJ SE BOM PA RES ZALJUBILA.

persson pravi ...

Jaz sem bil pa ziher, da si že zaljubljena. :)

Anonimni pravi ...

Pa vem, da ne smem bit ... vsaj vate ne! Žal!

persson pravi ...

Kje pa to piše?

Anonimni pravi ...

No, zaljubljena sem lahk, sam ne vem, če ma smisel ...