nedelja, 30. marec 2008

Anketa #9

Bila je sestavljena za hec. Če bi sam glasoval, bi glasoval za drugo, čeprav bi si včasih (prvo velikokrat) lahko pripisal tečnobo in nevarnost.



Peter

7 komentarjev:

aja pravi ...

Tole z zdravniškimi plačami je tudi zame enigma. Sicer sem kakšnih 15 let starejša od tebe, tudi s fakultetno izobrazbo, le da se trudim preživeti s svojim s.p., a kar pomnim, poslušam, da imajo zdravniki mizerne plače, gledam pa, da živijo na veliki nogi. Saj ne, da jim ne privoščim, samo, počutim se bedaka, ker s podobnim zaslužkom, kot bi ga naj imeli zdravniki (torej med 1000 in 1500 evri mesečno) živimo (2 otroka - študenta in jaz) relativno skromno. Vsekakor kakšnih eksotičnih krajev še nismo zmogli videti in jih še kar nekaj časa ne bomo.

In tako se že leta sprašujem, ali mi o plačah lažejo, ali pa so geniji, ki znajo iz mizerne plače postaviti krasno vilo, kupiti in vzdrževati po (vsaj) 2 draga avtomobila na družino, kupiti in vzdrževati zraven tega še kakšen vikend in si privoščiti vsaj dvoje dragih počitnic na leto. Kaj vse materialno nudijo svojim otrokom pa verjetno tudi vsi vemo.

Ergo: sem naiven idiot ali samo skrajno nesposobna?

Pa lepo sončno nedeljo vsem skupaj!
psiho_d

persson pravi ...

@aja- zgrešila si prispevek. Napisala pa si odličen komentar.

Anonimni pravi ...

Te še ne poznamo dovolj, da bi se lahko opredelili glede tvojega značaja...

sesalca pravi ...

men se zdiš nevaren, sploh za tistega, ki stoji pred tablo..

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Joj škoda da ni ''emo'' opcija zmagala :D

persson pravi ...

Seveda me ne poznate dovolj. Sploh ne tisti, ki me uvrščajo med emote. Sicer pa, če je moderno, zakaj pa ne... :)

Anonimni pravi ...

tečen - kakor kdaj, nevaren - malo, razdvojen - ne, emo - za ščep, drugo - picajzlast pa si. Ampak si fajn, tvoja je najbrz zelo zadovoljna s tabo.