torek, 20. november 2007

Neprijetnost

Danes se mi je v službi zgodilo nekaj, kar se mi še nikoli ni. V razredu me je obšla takšna trenutna slabost, da sem bil v trenutku ves prepoten in malo je manjkalo, da ne bi pred vsemi zletel v nezavest. Pravočasno sem se umaknil v sosednji kabinet, kjer so mi nudili prvo pomoč.

Kakšno uro kasneje sem po popiti sladkani vodi, zmerjenem pritisku ter počitku, prišel k sebi in nadaljeval delo.
Pravijo, da je vse enkrat prvič. Torej, če sem preživel prvič, lahko upam, da se ne bo ponovilo. Verjemite, ni bilo prijetno.

Peter

14 komentarjev:

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Prosim ne nas nikoli več takole prestrašit!
Cel razred je dobesedno obnemel...tud premaknat si nismo upal. V trenutku ste prebledeli (O.o)
Grozljivo...

jureg pravi ...

Sej ni zanalašč. Človeku pride slabo pa nima kaj pomagati. Kot vsi vemo je človeški mehanizem zelo zakompliciran in ni čudno, da kdaj pride do česa takega. Upam, da se počutiš bolje. Lp

Anonimni pravi ...

poznam ta obcutek, zadnje case se mi pogosto dogaja, sploh odkar delam v vrtcu in sem stalno pod stresom. vzemite si nekaj casa samo zase, pa dobro si je it pogledat kri... zelezo manjka? upam, da ste vredu. lp

Anonimni pravi ...

So to posledice premalo počitka po prebolelem prehladu zadnjič? Če se ponovi, pa kr lepo v ZD malo kri dat pa prečekirat tlak - da ne nam naš bloger Persson ne zboli...

Anonimni pravi ...

tenisačica, ne da bi kir pomago?
:P

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Vse se je odvilo prehitro =D

Anonimni pravi ...

Niso sposobni se spomnat tega... pač evropski oddelek. :D:D

(Da ne bo hude krvi, jest sm tut evropski sam višji letnik. :D)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Hja, mi znamo ponudit pomoč v večih jezikih, ampak izvajat je pa ne znamo (>_O) =D

Anonimni pravi ...

Dihanje umetno res bilo je prijetno... :D :D:D
Miha

Anonimni pravi ...

Vsi, ki še niste videli: http://www.lubenica.net/zuvo/news.php
To je spletna, stran na kateri najdete razne novice, direktor tega projekta je pa Juvo!

Anonimni pravi ...

Upam da se je vsaj nekdo iz razreda spomnu da bi ti pomagu, al so vsi zjal ko ene budale ?

Jest sm tak kolaps skor doživu na enem izpitu, sam potem sem ga vseeno nakoncu spisal za 9tko ;)

@tenisačica - ja uboga mala tenisačica, kok ji je blo hudo, ko je Peter imel eror by user ... mislim da se ti more opravičt (ironija)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Tomaz, o čem ti nakladaš?

Sicer pa itak nismo imeli časa it pomagat ker je šel takoj v kabinet, kjer so mu nudili pomoč. Vse skupi se je zgodilo v max. 2 sec...pa mi najd enga idiota ko bi ga šel ovirat na poti do kabineta!

Unknown pravi ...

@tenisačica

as ti slučajn u kaki MS bandi??:S

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Quid garris?