petek, 31. avgust 2007

Nakupovalni dan

Danes sem si v službi vzel prost dan, drugače rečeno, jutri ga bom moral nadoknaditi, saj imam delovni dan. Izkoristil sem ga za nakupe, ki sem jih načrtoval že dalj časa.

Zjutraj smo se najprej odpeljali v Maribor, v trgovski center Rutar z modro piko, v katerem pa kljub reklamam nisem našel nič pametnega. Edina spalnica, ki mi je bila všeč je stala skoraj 3000 € (brez vzmetnic in posteljnih podov) pa še zanjo je treba plačati montažo, kar me je zelo presenetilo, saj konkurenca ponuja montažo že za mnogo cenejše pa tudi dražje izdelke. Ko sem trgovkam in trgovcem rekel, da bi za takšno ceno lahko ponudili kaj več, so mi začeli govoriti, da je konkurenca še dražja in da se lahko dogovorimo za kakšen popust. Odvrnil sem jim, da nismo v Turčiji, da bi barantali in da bi morala biti zapisana cena končna. Barantanje pričakujem takrat, ko cena ni napisana, ne pa da na tak način zavajajo kupce in jih imajo za norce. Tako sem se kar hitro poslovil od trgovcev z modro piko.
Naslednja postojanka je bila Bauhaus, kjer sem gledal parkete ter laminate in tudi tu nisem nič kupil.
Od tu pa v Lesnino, kjer imajo veliko razstavljenega pohištva, prijazne trgovce, ki so mi izrisali sobo, česar v Rutarju niso bilo zmožni. Odločil sem se za slovensko pohištvo (Novolesova Evita v barvi hruške), vendar je tam nisem naročil, saj imamo Lesnino tudi v Levcu, ki je bližje.

Potem smo se malo nervozni odpeljali iz Maribora proti Šentjurju, kjer sem v Kemoplastu našel idealen laminat za spalnico ter pluto in zaključne letve. Cena 301 €.

Želodec se nam je že začel oglašati in ustavili smo se na kosilu ter kasneje nadaljevali v Levec, kjer sem kupil že prej omenjeno spalnico. Cena 1580 €.

V naslednjih dneh se moram še odločiti, kakšen jogi bom vzel. Najbolj mi je bil všeč avstrijska Optima, ki je kombinacija lateksa in kokosa. Pogledal bom še Dormeo, ker se o njem veliko govori in se v naslednjih dneh odločil kaj bom kupil. Pričakovani stroški 700 €.

To je bilo pa tudi vse. Za en dan je dovolj izdatkov, v bližnji prihodnosti pa pričakujem še okoli 300 € za delo ter material in to bo to.

Življenje je drago, ali pa imam samo jaz take želje. Kaj vem?

Končni izdelek bom pokazal čez dober mesec.

Peter

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

glede na to, da se te zadeve ne menjajo ravno vsak tedn, js osebno rajs dam mal vec denarja in ne sparam pr vsaki kluki za omaro. :)tak da po moje ste fajn nakupl. je pa res, da ma lesnina fine reci, lani sm lih tam nabavla par stvari za sobo. tak da vam zelim prijetno urejanje in pol se bolj prijetno koriscenje nakupljenega :D

Nikdo pravi ...

Vam pridem laminat položt, mal na fuš :P

Gregor Doler pravi ...

No, pa je padla odločitev! Oziroma en kup odločitev... Good for you.

Zdej ostane samo še pridobivanje objektivnih mnenj o novi spalnici. Priporočam ocenjevalce ženskega spola, tam nekje med 20 in 30 let, barva las po lastni izbiri...
Navsezadnje, sej menda nisi vložil toliko truda v izbiro spalnice da bi očaral samega sebe? Ali pač? :D

Anonimni pravi ...

Pa ne laminatov, no.

Daisy pravi ...

Lesnina ima res zelo dobro izbiro ter super osebje, ki ti zna svetovati in pomagati. Jaz sem sobo že kupila pred časom, sedaj pa si bom kupila novo posteljo in vzmetnico...odločila sem se za dormeo in naročila sem veliko za dokaj ugodno ceno (vzmetnico Dormeo Memory 2+12, antialergijski nadvložek, dva vzglavnika Memosan in Easyflex lestvena podlaga,vse skupaj za okrog 500 evrov)-včasih pač mora človek malo poskrbeti tudi za razvajanje :-)

persson pravi ...

@daisy- res je super tale Dormeo memory...

Anonimni pravi ...

tisti ki imaste izkušnje z dormeo memory...zanima me, 2+12..kakšen je..in tisti ki imaste 10+4, kjer je vec te pene...a je res toliko boljso od 12+2 da je za 100€ drazji???

ALi je 2+12 vec kot dovolj super...?
hvalaaaa!!!