sobota, 25. avgust 2007

Tunizija #4

أهلا صديقي /صديقتي

Nekateri ste se že naveličali, a boste morali malo potrpeti, saj sem se že na začetku odločil, da bom pripravil vsaj štiri prispevke o Tuniziji. In tale je zadnji!
Napisal bom nekaj o sprostitvi, zabavi, plaži ter hrani.

Hammamet in njegova okolica imata lepe peščene plaže, ki si jih delček za delčkom "lastijo" razni hoteli. Ponavadi imate s hotelom plačane tudi osnovne potrebščine za boj proti pekočem soncu in udobno ležanje. Če vaš hotel ni čisto ob morju (podobno kot naš, ki je bil 200-300 m oddaljen od plaže), se tja odpravite ali peš ali z avtobusom, ki zastonj vozi izpred hotela večkrat dnevno. Seveda ni nič narobe, če se usidrate na hotelsko plažo kakšnega drugega hotela. V najslabšem primeru boste morali za marelo in ležalnik nekaj doplačati. Z delavci na plaži se vedno da vse dogovoriti, sploh, če mu častite pivo ali pa stisnete 2 dinarja v roke.
Užitke na plaži si krojite sami, morje je bilo za čas našega dopusta kristalno čisto, razen zadnjega dne, ko je pihal močnejši veter in prinesel nekaj umazanije. Vročina je nepopisna, a je na srečo ni čutiti, ker vedno pihlja rahel vetrič, zato bodite pozorni, da ne dehidrirate. Nam se to ni moglo zgoditi, ker smo redno skrbeli za vnos tekočine. Za primerjavo vam povem, da je cena malega piva 1,17 €, Coca cola pa 0,70 €. Veliko Hrvatov zahaja v Tunizijo, najbrž z namenom, da spremenijo okolje in se naužijejo mivke, ki je na Hrvaškem ni bogvekoliko, ali pa da dopustujejo za nižjo ceno kot doma. Sicer pa tudi v Tuniziji najdete prodnate in kamnite plaže.
Ni vam treba hoditi daleč, da bi našli izposojo vodnih skuterjev, vožnjo na bananah ali s padalom in podobne vodne in obvodne norosti. Tudi cene le-tega niso zasoljene.

Plaža je izgledala približno takole.

Za zaščito pred soncem je treba poskrbeti ali s kremo ali pa na druge načine. Vidite dva možna načina. Kaj mi piše na hrbtu pa ne smem izdati, samo to povem, da so nam to razložile Latvijke.

Lahko se s pivom v roki uležete, uživate v razgledu ter ne počnete nič.

Katji je vseskozi bil všeč prijazen dečko z imenom Mehmet, ki nas je postregel z ležalniki, nosil pivo, govoril z nami, skratka skrbel za naše udobje... Po njenem pripovedovanju je imel idealno barvo kože ter odlično postavo.

Mi prisegamo na aktivno preživljanje počitnic.

Za lakoto in žejo je povsod poskrbljeno, tako da človek ne more ostat lačen ali žejen. Pri hrani in pijači je potrebno biti malo pozoren, da ne preživiš preostalega časa dopusta na stranišču. Izogibati se je potrebno pitja vode s pipe in pa glavna stvar za dopustovanje v Afriki, da imate s sabo 1 L žganja na teden, ki vsebuje vsaj 35 vol.% alkohola. Vsake toliko časa se je potrebno razkužiti. Včasih je dobro odkloniti sadje, ki se ne olupi in pa morebiti led, ki vam ga dajo v pijačo. Mi nismo bili nevem kako pozorni, pa tudi večjih problemov z zdravjem ni imel nihče. Tule je primer tipične tunizijske hrane, kuskus z mesom in na koncu imate še nekaj odličnih sladic iz hotela. Celotno kosilo v tipični restavraciji stane 7 €, s tem da ga en sam ne more pojesti in je tako dovolj za dve osebi.

V našem hotelu, in podobno v mnogih drugih, imajo zaposlene animatorje, ki skozi cel dan skrbijo za dobro počutje gostov. Mi smo postali z njimi (nekateri so na prvi sliki) in z direktorjem hotela (mi smo ga lahko klicali Janez, drugače Said, na drugi sliki) prijatelji že prvi dan. Animatorjev je bilo v našem primeru pet: Dido, Šušu, Amine, Mimo ter Kimo (seveda vsi moški), ki so vsak večer pripravljali razne showe, tako smo bili priča transvestitskem, komedijantskem, fakirskem večeru, kabareju, plesu s kačami in drugim zabavam, ki trajajo do polnoči.

Brez komentarja!

Na prvem posnetku sva s Petrom vadila koreografijo za na oder. Kasneje smo tam tudi zaplesali.

In še hit poletja v Tuniziji.

Nekaterim kasneje ostane še ogromno energije za žuriranje. Imate več možnosti, kako preživeti čas do jutra. Mi smo si včasih ob hotelskem bazenu naredili svojo privatno zabavo, na kateri so se nam pridružile različne (večinoma) turistke, vse od Latvije pa do Slovenije. O podrobnostih zabavanja pa raje ne bi, če koga zanima, naj mi časti kavo pa bom razložil... :)
Seveda pa lahko obiščete kakšno od ogromnih diskotek v bližnjem Yasmine Hammametu, kjer se boste naužili plesa, glasbe in napasli oči na turistkah/turistih in pa domačinkah/domačinih. Tukaj vidiš, da so mlade Tunizijke podobne našim bejbam, da le niso vse pokrite in da se znajo zabavati tudi na takšen način. Če gredo v disko same punce jim zna biti na začetku malce neprijetno, saj so vsi znani po tem, da bulijo in požirajo z očmi. Tu se mlade in pred staršim pridne Švicarke (omenjam te, ker smo se spoznali v hotelu) prelevijo v prave zapeljivke, začnejo piti, kaditi in se lizariti s skoraj vsakim mimoidočim, ki na njih ustavi pogled več kot 2 sekundi. Drug dan doma pa zopet sedijo s starši za isto mizo in igrajo idealne hčere... Pač takšno je življenje! :) Cene v diskoteki so višje, tako pride Coca cola 1,7 €, malo pivo 2 €, žgane pijače pa so še dražje. Od tu nimam nobenih slik, saj smo šli v disko brez fotoaparata ter mobitela.

To bi bil moj zadnji prispevek z letošnjega dopusta v Tuniziji. Za zaključek dodajam še sliko z imenom: Vsak ima svoj faktor.

مع السلام Tunizija se vidimo najbrž spet kmalu.

Peter

19 komentarjev:

Dobr plesalc ste... xD

hja...ni kej rečt...:D
Fajni ste fajni....

RIA pravi ...

hehehe se strinjam s katjo glede tistega prijaznega dečka ;)

The best!!! :):):)

po vsem prebranem komaj cakam da tudi sam obiscem ta hamamet upam da bo vsaj tak noro ko pri vas

lp jure

persson pravi ...

Itak bo noro, odvisno mal od družbe, če ne si pa narediš noro. javi se še kaj!

ojla!

hm, ne vem ne telefonske in ne maila.... zato bom kr tule mal potečnarla :D

zraven vaših posnetkov se lahko res nasmejiš... face ste, res... :)

no, jutri šibama pa midva (s fantom) in upam, da se bova imela tudi tako fajn.... greva v hammamet in od vas sem dobila par res dobrih idej kam vse it, kaj vse si pogledat...

se oglasim kaj, ko pridem domov... če pridem, ko je v sloveniji že tako hladno :)

imejte se lepo in ... uh, kako sem vesela da mi ni treba v šolo :D

lep pozdravček še od mojega navihanega 1. nečakeca ki mi vztrajno pomaga pri pisanju... :D

čao bao

persson pravi ...

ime.priimek@... ali gmail al pa guest...

Javi se ko se vrneš, da poveš, kako je bilo.
Veliko užitkov!

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav! Tudi sama sem slucajno ob prebrskavanju spominov na pretekli cudovit dopust v Le Khalifeju (mogoce Tunizija sploh sproza nadaljno neenergeticnost v Ljubljani) naletela na ta blog in se pridruzujem, da so bile tut moje izkusnje enkratne.Me pa zanima, ce ste vi kaj posneli tiste animatorske nastope, se posebej plese, da bi se dalo videti v celoti, ne samo izrezke?
Hvala za odgovor,
Janja

persson pravi ...

@Janja- mi smo kupili njihov DVD. Če te zanima, me kontaktiraj na email al pa ti daj svojega med komentarje.

Anonimni pravi ...

DVD sem kupila (kako le ga ne bi, ha ha - Dido vpliv), sam ni plesov gor, jaz imam skece pa tekmovanje za miss in pa fakir show. Nimam pa tistih afriskih, pa animatorskih plesov, ce je kdo morda posnel...

sicer pa email na gmailu: ananina82@...

zdravo!

tako, pa sem doživela to drugo kulturo, drug svet... :)

bilo je zanimivo, nepozabno...

se nama je pa podobno zgodilo v centru...takoj ko sva stopila iz taksija je že prišel tip...kao iz hotela in nama natvezil da je full festival, da je muska, pa plešejo itd... v bistvu naju je peljal pa v medino - v mamino trgovino. 3 so skos hodl zravn naju in kar sva samo pogledla, so takoj nesl na "blagajno"(to nisva vedla). po 1 uri pridemo torej do tega da morva to vse kupit...cela gora stvari, od tega so mi bili všeč le kozarčki za žganje. in potem se je začelo, smo se skor skregali ker nisva hotla celega paketa vzet. :S jaz sm misla da se mi bo vtrgal... tak so posiljeni da... neverjetno... s tem da naju pol skor ven niso spustil... torej sva iz trgovine pršla po dveh urah... uničena! to ni za mene... I need fix price! :D:D:D
smešno je bilo pa še to, da je hotel tisti tip napitnino, ker naju je v trgovino spravu :S seveda sva dala, samo da je šel :D
kako je pasal potem pir..ne bi raje govorila... le da čisto miru vseeno ni bilo... otroci z jasminom ali le utrganim cvetom zraven gostilne so nama vtikali to za ušesa in kot papige ponavljali merci merci merci... adijo pamet, js pa sm samo rabla pir in mir :D pa še denarja ni bilo ne vem kaj več... :D

glede hašiša pa res ni problem... greš po centru.... pa pride mimo tebe kak model... in "hašiš, marihuana, hašiš, marihuana" :D:D:D tak da robe dost. sam marihuane nimajo. hašiš pa tak ne vem, če je kej z njega... razn če ga (baje) ne kadiš na pipo, z vodo pa maš zmešan šnops al kej takega :D:D:D

tapravi so... en tunizijec je reku da smo mi slovenci mafija nasploh, oni pa so mafija v glavi :D:D:D se strinjam

tam bi mogla bit še en teden in bi mi tudi barantanje dobro šlo...

me pa moti, ker v bistvu živijo v smeteh... zorane njive so pisane...
v bližini sousse sva vidla naselje novih hiš... ki so stale na smeteh...dobesedno je blo vse naokoli pisano... :(

res je veliko za povedat... seveda nimam samo takšnih izkušenj... domačini znajo biti tudi izredno prijazni (torej tisti, ki se ne ukvarjajo s prodajo česar koli)
spoznala sva par v eni diskoteki (vstopnina 15 dinarjev za enega :S ) in sta bila res face... fajn smo se mel...pa zahoviča sta poznala :D

nič, moram it...
se še kej oglasim naokoli...

čao čao

persson pravi ...

@Tina-super napisano. V bistvu je bilo pa vseeno fajn, ane? :)

Unknown pravi ...

:) ja seveda je bilo fajn :D
Že to da sem prišla do Afrike je bilo super :D:D:D

animatorji so tudi face... morš it zraven plesat, al pa kej delat.... :D drgač... :D

sam hotla sm povedat, kako se razlikujemo :) sploh pol ko prideš domov in greš npr v Celje... vidiš kako sam si, ker te nobeden še povoha ne :D

eee, mal heca mora bit...

pozdravite se ;)

čus čus

persson pravi ...

V katerem hotelu sta bila?

Noben ne povoha... hehe saj oni te "vohajo" najbrž s kakšnimi razlogi. :)

Anonimni pravi ...

Uf kašn dobr blog :)To sredo sem prišla iz tunizije, bla v hotelu le khalife in je blo res carsko, sploh animatorji...In zdaj ko gledam tele slike pa berem tale blog prav vse podoživljam...Jah, fajn je blo, komaj čakam drugo leto :), Mateja

persson pravi ...

@Mateja- če si se imela pol tak fajn kot mi, si se imela že super. :)

Je še v Khalifu vse enako? Preberi še ostale prispevke o Tuniziji.

Anonimni pravi ...

Ma sigurno sem se imela vsaj tolk dobr kot vi al pa še boljš :D

S fantom sva bila v Tuniziji že lani pa nama je bilo tako všeč, da sva se odločila tudi za letos. No in letos sva bila zaradi hotela oz. animatorjev samo še bolj navdušena! Res so face! Če bo pomoje greva drugo leto spet-v isti hotel :)

Prispevke sem vse prebrala, pogledala slikce in filmčki in-sploh tisti iz hotela, so skoraj taki kot bi gledala svoje. Iste pesmi, isti program, tako da je v Khalifu vse po starem :)...Edino en večer smo imeli nevihto, tako da smo imeli zaradi tega dva večera animacije v baru.

Sva pa tut imela izkušnjo s tipom, ki je prvi večer pri medini prišel do naju in nama ves navdušen razlagal kako smo se srečali v hotelu, kako je on animator v našem hotelu in kako si morava nujno pogledat njegovo trgovino...Naju je vlekel tja potem smo šli še skupaj na pir in ko sva ga malo bolj podrobnoo spraševala kakšne so kaj animacije v hotelu, kaj bo na programu jutri, nama je pa take precej neprepričljive odgovore dajal: "Show". What show?? "Big show". Nama je blo takoj mal čudno. No in res ga ni blo naslednji dan med animatorji :)

Barantat sva se pa že lani kar dobr naučila in prav uživava v tem. Sva zbila ceno iz 180 dinarjev (for american tourists :) ) tut na 5 dinarjev :)...

Skratka blo je res super, edino slabo izkušnjo sva imela v Tunisu, ko so nama iz nahrbtnika ukradli mobitel, ampak to je bla čisto najina krivda v bistvu...

Drugo leto najbrž pa spet...Folk naju je sicer že letos spraševal in se jim je trapasto zdelo, da greva spet v Tunizijo, ampak zakaj pa ne? Saj eni pa celo življenje hodijo na Hrvaško...Cenovno ne pride nič dražje, se imava pa definitivnoo ful boljš :)

Uf, sem se pa kar razpisala..Se opravičujem, ampak sem res še polna vtisov :)
mateja

Unknown pravi ...

ja človek je res vesel ko najde kaj takšnega kot je tale blog in lahko svoje vtise, doživetja primerja z drugimi :)

verjamem, da je drugič full dobro, ko ti je "vse" jasno :) pa se lahko samo smeješ in zabavaš...

midva sva bila v hotelu (El Mouradi)El Menzah... in je bilo tudi super ;-) sploh kar se hrane tiče :P mmm