ponedeljek, 27. avgust 2007

Nujna sprememba?

Dober teden je minil odkar sem se po 3 tedenskem dopustu vrnil nazaj na delo in ne morem verjeti, da se mi že pojavljajo isti simptomi, kot so se pojavljali pred dopustom. Naj jih nekaj naštejem: jeza, razburjenje, naveličanost, ukalupljenost, želja po spremembi okolja itd.

Sprašujem se, če se med dopustom slučajno nisem dovolj spočil, ali pa sem se že počasi naveličal nekaterih stvari in bi bilo pametno malo menjati okolje ter poskusiti še kaj drugega oziroma kje drugje.

Po eni strani je dobro, da sem trmast kot bik, saj vem, da bom le zaradi tega vztrajal in poskušal izboljšati stvari, po drugi strani pa me ravno ta trma ovira pri spremembah, ki si jih včasih nekje globoko v sebi želim.

Razjezim se zaradi malenkosti, ki tega niso vredne, kasneje pa se sam sebi smejim, zakaj sem sploh dopustil, da se je kaj takega zgodilo.

Trenutno spet razmišljam in spomnil sem se na Cicerov izrek: Cura nihil aliud nisi ut valeas.

Bom upošteval!

Peter

7 komentarjev:

Lacupakabra pravi ...

Dober rek (ne ozitraj se na nič, razen na to da delaš dobro - nekaj takega). vsakomur se zgodi, da ga pred stresnim urnikom vsakdana doletijo podobni občutki, vendar razlogov za spremembe ni: Takšni kot smo, smo edinstveni in prav zaraditega smo zanimivi za drugega sočloveka. Vsi ti občutki bodo minili (oz. se vsaj omilili) ko boste prišli v ustaljeni ritem.
Lp

Stasa pravi ...

To je skoraj nekaj normalnega. Tudi jaz sem zelo občutljiva zadnje čase. Bolj kot se bliža kaj pomembnega bolj me živci dajejo in sem jezna na cel svet razen na sebe ne, kar je čista neumnost. Ampak lažje priznati napake drugih kot svoje lastne. No vsekakor priporočam sprehod v naravi. Meni vedno dobro dene, sploh če vzamem s sabo še MP3 player.
Lp

Daisy pravi ...

Haj!

Ja človek misli da bo naredil tisoč stvari, a se ti na koncu ne izteče nič tako kot bi sam hotel. Tako ali tako vsem ljudem ne moreš nikoli ustreči, bodi to kar si, živi svoje življenje in se nikoli ne oziraj preveč na mnenja drugih. Če rabiš spremembo moraš razčistiti sam, vendar menim da si v poklicu zelo uspešen, predvsem pa znaš postaviti meje žur:delo. Mislim,da šolanje na Gimnazija Lava ne bi bilo tako pomembno v mojem življenju če nas vseskozi nebi spremljali tako čudoviti profesorji...in ti si eden takih, ostani še naprej tak, tudi tvoja jeza in nenadni izbruhi so prav prisrčni:-)

Anonimni pravi ...

Ka še ne veš da so za vse tvoje težave in nevredno življenje krivi čiki?

yambor pravi ...

Eh, sej se poznava. Včasih se je potrebno naučiti ignorirati motnje ali osebe, ki niso nuno potrebne. Če me razumeš?

Tudi sam sem se pred leti sekiral in v luft skakal zaradi vsake oslarije. Danes pa ne več. Sicer me še včasih zanese, ampak se zelo nadzorujem in učim uživati vsak trenutek posebej (e, še eno osebo moram v to šolo poslati, pa bo). Življenje je postalo lepše. Pa še kakšno pozitivno presenečenje se dogodi.

persson pravi ...

@lacupakabra- upam, da bodo res minili

@stasa- mp3 te v naravi samo moti!

@daisy- hvala! sem zardel! :)

@dr. Muc- saj vemo, da je pasivno kajenje škodljivo. Torej nehajte vi kadit pa bo vse ok...

@yambor- ja saj so pozitivna presenečenja, le izkoristiti in uživati se jih moram naučiti. "Motnje" pa se še učim odpravljati...

Anonimni pravi ...

Kok pa ves da jst kadim? Aja sm nazadnje enga tvojga vzel.