petek, 17. avgust 2007

Transformerji

Včeraj smo si v kinu ogledali na veliko platno prenešeno zgodbo o Transformerjih, ki je do sedaj živela samo v risankah. Če neko zgodbo, oziroma scenarij, v roke dobita producent Steven Spielberg in režiser Michael Bay, je zadeva skorajda obsojena na uspeh.


Zgodba govori o boju med dvema vrstama robotov, ki se je iz vesolja prenesla na zeleni planet ali drugače rečeno na tretji kamen od sonca. Povprečno zgodbo ter boj med dobrim in zlim začinijo še odličen humor, romantični dodatki, perfektni posebni efekti, obilo boja, akcije in tehnologije, kritika politične oblasti predvsem v ZDA ter kanček skrbi za naš planet.
Poleg vsega naštetega filmu dajeta pečat še dobra igralska zasedba (tako za ženske kot moške gledalce), med katero resda ni zvezdnikov, ali pa bo morda kakšen še nastal, ter odlična glasba, med katero so zveneča imena, kot npr. Linkin park, Him, Smashing pumpkins, Goo goo Dolls in drugi.

Tudi če ponavadi niste navdušeni nad znanstveno fantastiko, vam ogled filma priporočam, najbolje v kinu, da se boste naužili posebnih efektov.


Naj živijo Transformerji!

Peter

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Transformerji so zakon. Ne obžalujem predpremiere ogleda. Zgodba mi je bila že od nekdaj všeč, sploh ko sem gledal risanke beast wars.

Anonimni pravi ...

Sem gledal risanke, film pa dvomim, da si bom ogledal...no, mogoče le zaradi glasbene podlage :)

Anonimni pravi ...

res dober, priporočam!

Anonimni pravi ...

Šele sedaj sem prišla do njega, najprej sem bila malo skeptična (pač še en film z roboti, sm mislila da bo bolj v stilu power-rangers in otročje)...vzamem vse nazaj.
Film je super!! Genialna izvedba specialnih učinkov in luštna zgodba. Na koncu sem se še cmerila od ganjenosti :)

persson pravi ...

Jaz se cmeril glih nisem. pač neka filmska zgodbica malo drugače. Seveda pa je odlična glasba!