sreda, 22. avgust 2007

Destroyers :)

Včeraj, okrog štirih popoldne, sta dva destroyer-ja (Metod in Vid) vdrla v moj avto in se pri "uničevanju" nista pustila motiti. :)
Ujel sem jih na svoj mobilni telefon, zato (zaradi šoka) se vam že vnaprej opravičujem za neprimerno govorjenje in za malo slabšo kvaliteto posnetkov.

















Kar nekaj časa je minilo, dokler ju nisem ločil od mojega avta ter ukrotil in umiril. :)





Čisto nora sta na vse motorne zadeve, od traktorjev, avtomobilov do tovornjakov. Če ima kdo kaj od naštetega odveč, naj mi podari, da dam v uničenje.

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

LOL, kaj sta ti delala, jaz pa še prdnt nism smel v tvojem avtu:D

Drugač ti pa paše en takle v naročju;)

Anonimni pravi ...

mala dba se še nista peljala v traktorju ne? vse je enkrat prvič:D:D:D:D:D sam vam pa paše takle otrok na naročju:D:D bi kr bli dobr ata:D:D

Anonimni pravi ...

LOhohohohoL...


Kok lepooooooo. :D

Stasa pravi ...

Ja to so pa otroc, vse povsod stikajo. Sej smo bili mi isti. :) Kaj pa veš, mogoče pa bosta kdaj tudi ona dva vozila Hondo. :)

Anonimni pravi ...

ej peter,

mal sta ti podobna :)

persson pravi ...

@black_ICE- ah dej dej. paše? :)

@anonimni- ne nista se še, imajo ga pa pri sosedu in sta čisto strastna, če s emimo pelje.

@stasa- itak bosta vozila Hondo, če ne avto pa motor.

@tomaž- aha

Anonimni pravi ...

Ja, ker tvoja honda je bol otročji avto - ni čudno, da jima je zanimiva :D

špelaa. pravi ...

vsak ma svoj hobi v rani mladosti ;) ... osebno sem najraje zabijala žebljičke v deske hehe pač neke vrste strast... ka pa vi ljudje?

Anonimni pravi ...

Ja res pašeta ja. Ampak se mi poraja eno vprašanje... kdaj bo kakšen vaš sedel v tej hondi?

Stasa pravi ...

Ely jaz sem zelo rada prižigala sveče blizu zaves. Ne vem zakaj ta ideja ni bila najbolj všeč mojima staršema. ;)

RIA pravi ...

men je pa ta zadni filmček ful ušeč... drugač se pa strinjam z ostalimi!

Anonimni pravi ...

kolikor vem, peter itak isce mamico...tak, da javite se.

Anonimni pravi ...

:))