sobota, 25. avgust 2007

Smešno iskanje

Tomaž mi je dal idejo, da naj preverim s kakšnimi iskalnimi nizi pridejo ljudje na moj blog. Seveda sem tudi jaz že od marca letos "priklopljen" na Google Analytics in tako lahko spremljam marsikatero podrobnost o blogu. V kratkem pripravljam polletno poročilo o obisku mojega bloga ter še naketerih zanimivostih.

Od začetka marca je bilo vtipkanih 930 različnih iskalnih nizov, od katerih je bila beseda persson uporabljena največkrat, in sicer 1612-krat.

Za danes pa sem pripravil izbor najbolj nenavadnih, smešnih ali bizarnih iskalnih nizov oziroma keyword-ov, ki so jih ljudje vtipkali v kakšen iskalnik na internetu in jih je ta beseda pripeljala na moj blog. Ponekod dodajam še svoj komentar.

  1. protikadilski zakon - tu se je nabralo tudi precej komentarjev
  2. praznovanje abrahama / skeči za abrahama - ljudje iščejo morda kakšna navodila, kako se to počne
  3. inteligenčni test - nimam komentarja, že vedo, zakaj so prišli k meni :)
  4. salonarji - najbrž je kakšna ženska iskala čevlje in na njeno žalost kliknila link na moj blog
  5. drva - niso imeli s čim kuriti, tu vam žal ne morem pomagati
  6. nedolžnost - brez komentarja
  7. lovski dom založe - ojoj
  8. kri - brez komentarja
  9. cepilec za drva - spet je kdo kaj kupoval
  10. emo čupe/emo rezanje/emo oblačenje/emo otrok/emo mladina/emo stil/emo subkultura itd. - perspektivni emoti najdejo vse na mojem blogu
  11. tunizija hašiš - bo moj blog postal pribežališče dilerjev?
  12. fafanje - o moj bog, na moj blog je priletela kakšna najstnica ali pa (še slabše) najstnik, ki se prvič srečuje z omenjemim dejanjem
  13. sex v big brother - no comment
  14. 15 letna dekleta - mulci iščejo kandidatke?
  15. hajde mala dodji u moju sobu - hehe, ti kar pridi
  16. izgubiti nedolžnost/kako najstniki izgubijo nedolžnost - upam, da so našli kar so iskali
  17. lep zares je samski stan - res je
  18. 14 letnica fafa - brez komentarja
  19. 15 letne med sexom - kateri sprevrženci so brali moj blog?
  20. ali sem emo? - še ena na to temo
  21. dedovanje avtomobila - upam, da ni kdo koga ubil, da je prišel s tem do avta
  22. gay kopanje - wtf???
  23. gola celjanka - a jo je kdo videl na mojem blogu?
  24. kako do arene petrol - LOL
  25. kak se izdeluje čokolada - čuj ne bi vedu :)
  26. kupiti bmw ali audi - moj odgovor tako poznate
  27. mala picka - brez komentarja
  28. mrzla teta - mrtva ali živa?
  29. najbolj priden srednješolec - ga še nisem srečal
  30. pero ima punco - :)
  31. plača kemika - jaz sem pravi naslov zato
  32. rezanje žil z britvico - mislim, da niso nič našli
  33. sexal bi - ja kdo pa ne bi?
  34. statistični podatki o sexu - LOL
  35. tur na riti - LOL
  36. žiga turk poročen - spet ne bi vedel
  37. lizanje muc - LOL
Še dosti je tega, a med skoraj tisoč iskalnimi pojmi sem izbral te. Torej še naprej berite moj blog, saj na njem najdete za vsakogar nekaj! :)

Peter

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

OMG!!! tur ni riti! LOOOOOOOOL
sexal bi je res HUUUUUDA!!!!

Anonimni pravi ...

Noro!
Kaj vse narod ne išče :D

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Hahaha, tisti zadnji iskalni nizi so najboljši :D

Anonimni pravi ...

Za tazadnga sm jst pomoje kriv :D

Anonimni pravi ...

takle ko sm se pa ob telem nasmejala, se pa ze dooolg nism. kar se slisi precej nemogoce tistim, ki me poznajo :)

persson pravi ...

ja res je smešno in marsikaj nenavadno

za zadnjega pa nevem kdo je kriv. A si slučajno sebe iskal doktor?

Anonimni pravi ...

A to so iskalni nizi, ki jih je izvrgel google? Te že moraš meti tako vsebino, da te najde :D

persson pravi ...

Ja že, ampak nekaterih pa tudi nimam nikjer napisanih.