četrtek, 31. maj 2007

Prvi zadetek

Pred skoraj pol leta, natančneje 6. 1. 2007, sem se včlanil v veliko evropsko druščino s skupnim hobijem. Gre za spletno stran EuroBillTracker (EBT), ki je je mednarodna neprofitna skupina prostovoljcev, ki sledi Evro bankovcem po svetu. Vsak uporabnik vpiše v EuroBillTracker serijsko številko in kraj kjer je dobil bankovec. Iz teh informacij lahko dobimo informacije o razširjenosti po svetu, sledilne informacije, statistike in razne lestvice. Več si lahko ogledate na zgornji povezavi.

In kaj hočem povedati? Po skoraj šestih mesecih imam prvi zadetek. Moj bankovec je potoval v Ljubljano, kjer ga je po 129-ih dneh vpisala Niv€ska.

Kot zanimivost vam dodajam še nekaj statističnih podatkov o sebi.

Zadnji vpisani bankovec : 2007-05-31 16:07:56
Število zanimivih zadetkov : 1
Število vpisanih bankovcev : 241

Mednarodna lestvica : 8 364
Državna lestvica : 173
Krajevna lestvica : 2

Vrednost vpisanih bankovcev : 3 650 €
Povprečna vrednost vpisanih bankovcev : 15.15 €

Porazdelitev vrednosti bankovcev
5 € 66 330 €
10 € 54 540 €
20 € 114 2 280 €
50 € 4 200 €
100 € 3 300 €

Če želite se oglasite in mogoče se kje "srečamo"...

Peter

6 komentarjev:

ZoRRo pravi ...

Sem tud sam nekaj časa vpisoval in kasneje obupal.
Najprej pozabil velikokrat, "zapravil" bankovce preden sem jih imel čas vpisat itd...

Nisem imel pa nobenega hita še :)

Anonimni pravi ...

če se vam ljubi... pol velik sreče ;D

Anonimni pravi ...

Nekatri pa imate čas ;)

persson pravi ...

Seveda se mi ljubi, pa najde se čas vedno.

Anonimni pravi ...

začela sem včeraj in vpisala 72 bankovcev. prvi zadetek že imam. pred 60 dnevi je bil bankovec v trstu, danes se je znašel pri meni =)

persson pravi ...

Lučka, imaš pa srečo, jaz sem kar precej časa čakal na prvega. Bog ve kako dolgo bom na drugega. Iz kod pa si?