nedelja, 6. maj 2007

Matura 2007 - esej

Jutri se pa začne. Šlo bo zares. Ker dosti dijakov in tudi maturantov bere moj blog bom tule napisal nekaj lepih želja.

Mularija: zdaj je kar je! Vzamite si danes popoldne čas za kratek sprehod, klepet s prijatelji, starši in za nekaj trenutkov pozabite na esej. Kar je pač je!

Verjamem, da ste pripravljeni po svojih najboljših močeh. Od vas se pričakuje, da date največ od sebe (seveda po svojih zmožnostih) in tako bo vse v redu.

Želim vam čim manj treme, čim več idej in čim boljšo inspiracijo pri eseju. Držal bom pesti za vas, oziroma za vse maturante Gimnazije Lava.

V mislih bom z vami.

vaš

Peter

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

ufff...hwala hwala prof. Juvančič:)....če še koga kaj zanima glede knjg si loh pogleda še na tej povezavi www.slovarca.net


lp

RIA pravi ...

Thats cute ;)

Anonimni pravi ...

Uff nostalgija :) jest se tud spomnem kaki občutki so to :)

Peter - ali verjameš ali ne - jest se za maturo nism učil popolnoma skoraj NIČ! En dan pred vsakim izpitom sem si vse 2x ali 3x prebral ... Naredu sm pa z 20 pikam se mi zdi ...

Esej sem pa šel pisat na totalni blef - Menuet za kitaro sem samo na hitr prelistal, "To whom the bell tolls?" sem pa gledal film :) Tak da ni blo nobene panike.

ZA vse tiste ki bose pisal maturo: UZAMTE ZADEVO Z REZERVO KER SPLOH NI TEŽKO!

Anonimni pravi ...

Se popolnoma strinjam. Jaz sem se največ učil za matematiko (2 uri vse skupaj) ostalo veliko manj. Naredil vse z 4, matematiko s 5.