nedelja, 6. maj 2007

Izjava #2

Novi prebivalec hiše Big Brother je včeraj izjavil tole.

Janez: „Joj, sem hotu rečt da sm uro pozabu...Mlad pa neumen se moraš poročit, ne pa star, ker pol začneš samo računat...“

Kolk je to star? A sem že zamudil? Čedalje boljše znam računat. :)

Peter

9 komentarjev:

Stasa pravi ...

Nič ni zamujenega. Ko bo čas pa ko se vam bo zdelo potem pa hop v zakonski jarem. :)
Drugače pa poznamo vsi pesem: Lep zares je samski stan, od fantov najbolj spoštovan... :)

RIA pravi ...

Ja, nič ni zamujenega dokler ne najdeš prave ljubezni, če pa to izpustiš pol se pa že lahko reče da je....

Anonimni pravi ...

55 je star... do tja je še daleč :D

Anonimni pravi ...

ej ej ej zdej pa resno: A ti to vsak dan gledaš?

Prosim vas ljudje - bojkotirajte - ne it z tokom.

Dejan pravi ...

SS tokom

Anonimni pravi ...

ne gledam tega sranja roll

gdč.xy

RIA pravi ...

Heh, gdč.xy js tud ne. Sem pa slišala, da je prišu zdej noter nek postaven Filipinec ;)

Anonimni pravi ...

Ne gledam, tega!

Anonimni pravi ...

ria

filipnec je pršu že dougo nazaj..kako to vem?moja mama gleda to ob sobotah...pa tut vem da je biu edn do tega filipinca nestrpn itd...sam mi pa sux!! ker so imo notr vsi mal pokjeni xD

gdč.xy