sobota, 12. maj 2007

Obisk ambasadorja

Kot ste najbrž že opazili, me kar nekaj časa ni bilo na internet oziroma sem kar malo zapustil svoj blog. Vendar: še vedno vas imam rad in še vedno sem vesel, če me obiskujete.
Razlog za odsotnost je bila obilica dela, ki sem si ga v bistvu nakopal sam, ampak ne boste verjeli na koncu mi sploh ni žal. Če bi me to vprašali pred nekaj dnevi bi rekel, kaj sem sploh šel v to zadevo, ker je bilo preveč problemov in malenkosti, ki jih nekateri žal ne razumejo in tudi ne bodo nikoli razumeli in s tem samo ovirajo vseskupaj.
Po naravi sem trmast in načelen človek, in ko se nečesa lotim to poskušam kar najbolje pripeljati do konca, čeprav vmes precej obupujem. Enako velja za mojo kolegico Anjo s katero sva bila potopljena v delo zadnjih nekaj tednov. In verjemite, vse kar sem zgoraj napisal, bi lahko pisal tudi v dvojini.

Kaj sva pripravljala pa si lahko preberete TUKAJ.

Peter

3 komentarji:

yambor pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
yambor pravi ...

Čestitam za dobro organizirano prireditev. Sam nisem imel časa, da bi aktivno prisoten (8 ur zagovorov maturitetnih seminarskih nalog in 4 ure pouka - upam, da je izostanek opravičen).

Upam, da bo sodelovanje v bodoče uspešno (in ti ne boš imel preveč dela - he, he ...).

Saj veš kako gre pri nas. Ko enkrat "zalaufa", potem gre.

Pa lep vikend.

Aja, pa ne pozabi na formulo 1. Jo bom šprical, grem na internautico - barke gledat.

Anonimni pravi ...

Vredu je bilo. Malo je šlo živcev:P