sreda, 17. september 2008

Maturanc 2008

S takimi ljudmi bi si upal iti kamorkoli! Mislim, da sem s tem povedal vse.
Zaenkrat pa trailer.



Peter

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

posnetek je res supr =D
drugač pa smo se mel res supr ja :D:D
nina

Black_ICE pravi ...

Vidm, da se v treh letih ni v Grčiji nč spremenil ;) Edin vodička je ena druga:)

Anonimni pravi ...

Barbi je pa še vedno fejst!

Anonimni pravi ...

sej kokr jes poznam petra, se tak spomnejo nič ogledov ampak sam kok je kdo spil. A ni zanimivo, da neglede na to kolk zanimivih stvari vidi, pa neglede na to kok spije clovek, pa kok fejst hudo je pjan, a za kok česa je pa spil se bo pa vedno spomnu:)

heheh:)
peter ne jezi se!:)

Anonimni pravi ...

kak dobr film. =D
persson pohvalno!

Unknown pravi ...

sem ze tak pohvalla da je zakon^^

jst bi sla kr nazaj...
ursa

Unknown pravi ...

WIII!! kak lepo! nasledn let lahk gremo ponovit! sam da je morje pa pjača;)
barbara

Anonimni pravi ...

hahahaha, kak ste zafarbal k ste bli v sendviču dveh bejb;)

persson pravi ...

Hvala za pohvale.
@BaM - malo si mimo poknil, a zate nič novega. :)
@ursa&barbara - sem za, gremo... :)
@srđan - to nisem zafarbal, ampak me je čez dan ožgalo sonce, ker se nisem mazal. Sem na večini slik takšen.

Anonimni pravi ...

Haha, slika ko 2 ženski spravlata kufre na bus vi pa se za glavo držite je največja zmaga. Prav da iz slike razbrat tiste misli v stilu ''Pa kolk nosiš zram ženska'' iz vašega obraza, haha. :D