torek, 16. september 2008

Dogaja se

Vest bi me pekla, če se ne bi ponovno oglasil. Vsem moram še enkrat povedati, da se mi že od sredine avgusta dogaja full stvari. Najprej sem v službi prevzel novo funkcijo, ki me je žal prikovala na službeni naslov v povprečju več kot 8 ur na dan. Potem sem bil na maturantski ekskurziji v Grčiji. Pred njo sem preživel prvo fantovščino, za njo pa še drugo, ki se ji v primorščini reče kolona. Naslednji vikend je na vrsti poroka. V glavnem, včasih se sprašujem, kako sploh lahko preživim toliko dogodkov v kratkem času.

Žalostno je, da se človeku včasih po celo leto nič ne zgodi in se nima kam dati, potem pa kar naenkrat toliko. Najbolj me seveda okupira služba in upam, da se bo kmalu kaj uneslo, saj bom v nasprotnem primeru želel nazaj dobre stare čase.

Toliko zaenkrat. Hvala vsem, ki me bodrite in sprašujete, kje so prispevki.

Peter

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

no koncno si se oglasil!!!!!
kaksna nova funkcija?
ja, pa lepo, da se dogaja dogaja :-)

Anonimni pravi ...

podravnatl xD

Unknown pravi ...

Welcom back!

Anonimni pravi ...

Za kolono sem pa slišal, da ste se mel fajn :) v soboto pa na polno!!! :)

fajn se mej!

Gregor Doler pravi ...

Ja pozdravljen spet nazaj na tvojem virtualnem brlogu.

A potem praviš, da je še vedno dovolj kondicije za princip šlužba-fešta-služba-fešta... ? ;)

LP

Anonimni pravi ...

Eh ... lol bogi ti kje pa delaš ?

Anonimni pravi ...

Fajn, da se tok dogaja, sam je pa res da se taki fajn dogodki nikol ne razporedijo časovno enakomerno. Posedično je pol leta hektičnega, pol pa dolgočasnega. Pa upam, da ti ne bojo prekurile varovalke :)

Anonimni pravi ...

Urnik ste porihtal? :D