sreda, 24. september 2008

Fuuuuuuuuuuuj

Jaaaaaaaaaaak, bolj nagravžne stvari pa še nisem imel v ustih.
Me je kar minilo do vsega!

Ugane kdo, o čem govorim?

Peter

24 komentarjev:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Zihr si pr Štefu jedu a?? xD

AC pravi ...

brokoli

...:Jazzie:... pravi ...

polži?

Anonimni pravi ...

glede na to, da moje mame ne poznate, bom izključila možnost, da ste jedl kak njen "eksperiment" :) hm, po mojem je blo kej, kar se vleče po grlu (tko ko vampi), in se nikakor ne da pregiznt. kaki mehkužci? mogoče pa kaka "specialiteta", za katero človek na koncu ugotovi, da sploh nima okusa (recimo rižev vafelj :D)

Anonimni pravi ...

Pr štefu, AHAHAHAHAHAHA :D

Komentar tedna!

Anonimni pravi ...

Tiča?

Anonimni pravi ...

drek

Anonimni pravi ...

herpes

Anonimni pravi ...

Si spet jedel kake smeti, ker si mislil, da so za grickat :)

Anonimni pravi ...

spermo???

Anonimni pravi ...

artičoke?

Anonimni pravi ...

Joj, pa ne da si ... :D
...
Ne, saj ne :)


Pil si nove Nestea čaje?

persson pravi ...

Niste še uganili.
Nekaj od naštetih sem že poskusil, pa niso bili nagravžni. Tudi pri Štefu sem že večkrat jedel in je bilo dobro. Nekaterih predlogov pa si še nikoli nisem želel imeti v ustih.

Anonimni pravi ...

kak namig več?:P

Anonimni pravi ...

Pomoje si najdu pod kavču še kak ostanek od lanskega novga leta, pa se ti ni dal po nove prigrizke v kuhno hodit pa si navalu :)

Al pa kako ono zeleno grsko hrano, tist je mel tut tak cudn okus da fertik:)

al pa si škatlo čiku skadil, pa je okus ostal, dej pa mas slab okus pa se moralca, kar se bol boli:)

hehehe

Anonimni pravi ...

Kakšne tablete?

persson pravi ...

Hladno...

Anonimni pravi ...

vrjetno je bilo brez alkohola pa se ti je zdelo nagravžno:)

persson pravi ...

No, sedaj pa vam izdam.
Sposodil sem si zobno pasto Parodontax. Trenutno se precej reklamira na slovenskih komercialnih postajah, nacionalka zaradi precej grobe reklame, ni dovolila prikazovanja. OGABAAAAAAAAAAAAAAAAA od OGABEEEEEEEEEEE! Poskusite!

Anonimni pravi ...

Sensodyne je ravno tko nagravžna :(

Anonimni pravi ...

Koliko so ti plačali pri konkurenci za to objavo :D
Zrihtaj link do reklame, ker me res zanima kaka je.

persson pravi ...

Nič mi niso plačali, opisujem samo svoje mnenje. :)

LINK
http://www.youtube.com/watch?v=tagnKA7EXvE

Anonimni pravi ...

Aha, te reklame se pa sedaj spomnim. Prvič ko sem jo gledal nisem bil pozoren in sploh nisem imel pojma kaj prikazuje...