sreda, 19. marec 2008

Spravili ste me v smeh

Ravnokar sem prišel domov iz Maribora, kjer smo imeli neko srečanje o prihodnosti gimnazij, mature ipd. Po celodnevnem urniku prija malo smeha. Tokrat so me nasmejali dijaki 2. b oddelka, ki so na svojem forumu napisali nekaj besed o meni. Debata je bila o blogih in čisto slučajno sem našel svoje ime in razne vzdevke v teh debatah.

1. http://persson-blog.blogspot.com/index.html
********** blog! Nasmejte se!!!

2. ok, tole sm enostavno mogla prlept...
One day, I looked up in the sky.
A bird came by and shit into my eye.
I didn't laugh. I didn't cry.
I was just happy, that cows can't fly.
to je mel oz. še ma juvo na forumu...kr neki sei zato mi je pa smešn...in to je tut use kar piše v postu...
al pa kak bi on bil emo pa sexo 5x na dan...pomoj mu nebo ratal Very Happy Very Happy
za tiste ko vas pa kaorkol privlači sei ste verjetn prebral...ljubica vas bo klicu pa šornčke vam bo kupvau


3. alo tale juvo tulk k je smotan učas pr pouku,pa tulk k je bedn pr testih,tulk se mu lahk prerežiš na tem blogu
mislim,halooo??!! un misli da je EMO
pa stari ej,če si to šu u sql ti je mnde lahk jasn de to NI za tebe
pa una pesmca kak se mu je ptič u foko posrau hahahaha


4. Tale juvo je neka razdvojena osebnost--->sploh ni primerljiv kak je v šoli, kake pa pa na blogu

5. pol k bomo mel psihologijo ga lahk mal ozdravmo...al pa zberemo dnar pa ga pošlemo k psihiatru...da se ozdravi dvojne osebnosti in mišljenja, da je emo...

6. JA HEHE... pa sej zle ko bo tole bral ne bo vedu al naj bo sram njega al nas:D

7. ^^sam res Laughing Eh, sej bi lahko neprimerne objave zbrisala...sam ne bom :p Sej nismo nč slabga pisal

Priznam, da so me nasmejali. Izvedel sem marikaj, da sem razdvojen, smešen, emo ipd.

Zaradi vsega sem se odločil objaviti tudi novo anketo, ki jo najdete na desni strani zgoraj na mojem blogu.

Prosim tudi tiste, ki me poznate, da napišete, če se motijo ali imajo prav. :)

Peter