sobota, 22. marec 2008

Ko sem se zbudil, ...

... sem bil prepričan, da je božič.

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tudi jaz, tudi jaz... Čedalje bolj verjamem v ljudski rek "Božič zelen, velika noč bela". Dejansko preklinjam že celo jutro; danes namreč pri nas praznujemo abrahama in sem si za to priložnost kupila nove sandalčke. Sedaj pa razmišljam o skibuckah!

persson pravi ...

Ja, bolj kot je vse zmešano na tem sveru, bolj veljajo ljudski reki.
Jasna, pa bodi malo orto in pojdi v sneg v sandalčkah.

Anonimni pravi ...

Matr, zbudu me je zvok lopate. Še dns zgodi zjutri ni blo nič, ko se pa zbudim... Ni mi všeč :(

Anonimni pravi ...

Želim veselo kidanje vsem skupaj!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

Hehe, se je zjutri zbudo pa ga je pod smreko čakala lopata.

Sigi pravi ...

jaz sploh nisem zaspal

Anonimni pravi ...

hehe, dobra
drgač pa lepo zgleda bistvu!

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Ja..mi smo kidali doma O.o

persson pravi ...

Ja in to lopato je treba uporabiti. Priznam pa ti, da je do sedaj še ni nihče uporabil...