ponedeljek, 3. september 2007

Začetek

Danes se je začelo novo šolsko leto. Prišli so novi obrazi, po navadah nič kaj drugačni od prejšnjih, le izgledajo drugače. Navadili se jih bomo, oni nas in tako bo spet minilo še eno leto.

V bistvu sem še v službi, a sem si vzel nekaj časa za blog. Malo sem jezen, ker moram biti tu, sicer pa, če ne danes bi moral biti pa jutri. In tako bo jutri jezna druga oseba. :) Sistem je pač tak, da tisti, ki več delamo, imamo enako kot oni drugi ali pa celo kaj manj. Beda!

Najbrž ste ugotovili, da sem nekaj slabe volje. Bom raje kar končal za danes.

Peter

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

tenks za link :)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Kdo pa ne bi bil slabe volje na prvi dan šole?
(>.O)

Stasa pravi ...

Jaz še pa en teden vegetiram (na žalost).
Želim vsem lep začetek šolskega leta in veliko uspehov, čez leto samo, tako dijakom kot profesorjem.

TEJKA pravi ...

Tudi jaz nikoli nisem bila preveč navdušena nad začetkom šole. Tako kot zdaj nisem recimo v ponedeljek zjutraj, ko je treba v službo. Vlečem se po cesti in se skoraj na pamet naučim vsako izložbo. Ampak domov pa čudežno odskakljam :) jp

Anonimni pravi ...

"Z idiotom označujemo ljudi, katerih besednega izražanja ne razumemo" je rekel profesor psihologije. "Ste razumeli, Kovač?" "Ne!" je odgovoril študent.

Anonimni pravi ...

Profesor študentu pri ustnem izpitu: "Poglejte skozi okno tista drevesa! Jih vidite?" - "Ja, vidim jih!" - "Ko bodo zopet listi na njih lahko ponovno pridete na izpit!"

Anonimni pravi ...

Piše študent pismo staršem: "Dragi domači. Ker že štirinajst dni nimam nobenih vesti o vas in ne vem kako vam gre prosim, da mi pošljete v pismo vsaj 10.000 tolarjev, da bom vedel, da ste še živi. Vaš sin Blaž."

Stasa pravi ...

No bom še pa jaz en vic dodala. :)
Je imel študent zagovor izpita in ni znal nič. Pa ga profesor pokliče v kabinet, strga indeks iz rok pa nekaj napiše in ga pošlje ven.
Ko je študent pred kabinetom odprl indeks je notri pisalo: popolni idiot!
Študent se je vrnil k profesorju in mu rekel: A lahko prosim dobim oceno? Podpisali pa ste se že. :)

Anonimni pravi ...

Keep them coming :) (vice namreč :)

No zdaj si se verjetno že navadil na nove obraze .. so kaki težaki med njimi?

persson pravi ...

hehehehe, ja sem se že navadil. večji problem bo, da se oni navadijo mene...

Anonimni pravi ...

Še n'kol se nismo tuk smejal,
ko šola je gorela,
ravnatl je po travi scal,
da neb tak hit zgorela.