petek, 21. september 2007

Prazna spalnica

Pa sem dočakal. Vse je pripravljeno, jutri mi pripeljejo samo še pohištvo, drug teden zmontirajo in lahko se ponovno vselim.

Dodajam nekaj slik.

Izbral sem čisto enostaven IKEA luster. Podobna lučka bo na nočni omarici in na mizi.



Strop je klasično bel, medtem ko so pa stene različnih barv. Po dve in dve sta enaki. Ena oker, druga pa rumena. Igra barv ...



Tla so malo temnejša, saj bo spalnica v barvi hruške.





Peter

26 komentarjev:

ktac pravi ...

nicee!!

Anonimni pravi ...

Lepo tole!

Anonimni pravi ...

preziva barva (vsaj na prvi vtis, za mene)

Anonimni pravi ...

gay is ok!

persson pravi ...

bolje biti gay kot pa ANONIMNI ded brez jajc!

Anonimni pravi ...

Rumena pač ni gay! Ka se eni vse spomnejo ... Jao jao!

Super soba!

Anonimni pravi ...

Lepo!
Tist ki pa tukaj piše take debilne pripombe je pa tak samo za odstrel. Nevem kaj hočejo iz vas naredit? Zaje*anega profesorja?

PS: Čakamo še na slike pohištva

Anonimni pravi ...

js mam tud rumeno sobo sam brez hrušk o_O

šašli pravi ...

ma jst mam tut rumeno in oranžno pa je čist ql...sam jebemo zanč sm komarja fentu na steni pa je flek ostal =>

Anonimni pravi ...

Tut js mam velik rdečih flekov po oranžni steni.

Anonimni pravi ...

Meni je pa prav všečno vse skupaj. Nikoli v bistvu nisem niti razmišljal o takšnih kombinacijah in se mi zdi zelo zanimivo...

jureg pravi ...

Pohvalno da imaš varčne žarnice, lep luster in lepa barva sten pa še tla so mi všeč. Keep up the good work!

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Dobra barva sten! Men npr. sploh niso všeč bele stene->bajta more bit barvita!

Anonimni pravi ...

Super je!
Milan

Anonimni pravi ...

Varčne žarnce so zakon. Mi jih mamo po celi bajti. Pa še fajn je ko ne žmirkajo kadar sosed švasa.

jureg pravi ...

Najbolj mi je šlo na jetra ku sm se učil pr navadnih žarnicah in so začele žmerkati in preveč se segrejejo, energijo pa keš stran mečemo, sam mam pa na žalost tako da varčna ne more bit ker pol gleda čez okvir in mi sveti v oči. Nikoli nič ni prav :D.

Anonimni pravi ...

Lahk pridem narisat hruške na steno? Po tleh pa hondin ježek k jih nabira. =) Fajn da so različno obarvane stene. Na nočni omarci dobr pridejo japonske lučke, tud v ne-azijski sobi. (http://kesslercraftsman.com/images/items/item49.JPG ali pa http://www.nickfalzonedesign.com/sitebuilder/images/Picture_001-333x518.jpg)
2 lampi sm že naredu pa ful dobr prideta. Drugač so pa redko kje poceni :P

Anonimni pravi ...

Kake varčne žarnice. Ka ne vidte da je Janša za vsem tem, pa vas nateguje.

Unknown pravi ...

uaaa x) pr vas v spalnci pa zgleda čist tak ko v moji novi sobi :D žive barve& ikea 4eva :D

Anonimni pravi ...

Spalnica, predvsem spalnica, mora bit oranžna. Pravijo da je ta naravni afrodiziak :P

Anonimni pravi ...

izgleda zelo dobro?

kdaj bo žurka?

Anonimni pravi ...

Hm men najbolj zmagajo bele stene, deloma prelepljene s kakimi plakati, flyerji od koncertov, kakšno sliko kakšne glasbene skupine in kar se še najde, da stene niso preveč puste.

Anonimni pravi ...

Ka zdej se je pa še na blogih spam začel al ka?

Anonimni pravi ...

Ej Pero eno varčno žarnco preveč si kupu, ker bomo zdej vsi dobil eno na dom.

persson pravi ...

Ja meni je všeč, pa naj nekateri govorijo kar želijo. Vsak ima svoj okus. Kam bi pa prišli, če bi imeli vsi enakega.

Očitno tudi bloge napadajo boti. Če se bodo začeli pojavljati pogosteje bom ukrepal. Eden izmed ulrepov bi bil "word verification".

persson pravi ...

dr. Stergar: zrihtaj mi eno lampo!