sreda, 12. september 2007

Pariz

Pred dobro uro sem prišel iz službe in ravnokar sem spakiral stvari. Odhajam namreč v Pariz na maturantski izlet.
Že dva dni sem malo živčen, saj grem tja sam z dijaki, ker gre na maturanca le dobra polovica razreda.

Kot kaže bomo imeli lepo vreme in upam, da do vse OK.

Peter

16 komentarjev:

Stasa pravi ...

Želim vam, da bi se imeli čim bolj lepo in, da bi se veliko zabavali. Mislim, da so skrbi odveč in da bo vse v najlepšem redu.

Anonimni pravi ...

ce bojo pol tok vredi na maturancu ko smo bli mi, pol se bote mel super :) drugac pa srecno pot in veiiiik dobre volje zelim.

Anonimni pravi ...

škoda k si sam, k se ne boš smel tak narezat ko si se...no sej veš kje...

Anonimni pravi ...

Kako je z vidika profesorjev oditi na maturanca? Jaz sem si vedno predstavljal to kot dobro stvar in mi ni bilo jasno, zakaj nekateri profesorji niso želeli z nami na našega :)

Anonimni pravi ...

mogoče zato k si odgovorn za 30 ljudi, od tega veš da jih bo en 5 ostal treznih pa da jih bo en kup do konca nafukanih in to bohvekje. :D

Po mojem jim zarad tega ni ušeč. :D

Anonimni pravi ...

Srečnež :)
Poslikaj kaj Eifflov stolp :)

Anonimni pravi ...

pazi se maturantk!:)
je kaj lustnih v razredu?

Stasa pravi ...

No tule lahko jaz povem, da je gospod Juvančič odgovorn mislim, da za 16 ljudi. Ker se jih je zelo malo prijavilo za izlet. Drugače pa vsekakor je dosti luštnih maturantk. :)

Anonimni pravi ...

OFFTOPIC: ravnokar se treskam po glavi zakaj sem vedno mogu sranje delat pri kemiji v SŠ :(

Učim se namreč kvantno mehaniko, bohrov model atoma in kvantno teorijo o prevodnosti pa tak sranje... in seveda mormo tudi znat pozardelitev elektronov glede na dovoljena nezasedena energijska stanja!

Seveda tega ni nikjer razloženo in učbenik po defaultu sklepa da to že znamo iz SŠ :(

Zame pa itak veš da nisem nič poslušal pa vedno sem sranje delu - za tisto 5 ali 4 sem se pa 3 dni pred testom neki nauču.

NAUK: Vsi tisti ki hodte na Tehnično gim in vas uči Pero!! Poslušite ga ker vam bo to še dobro na faksu koristl!!!
to jim povej v razredu pa boš mel koj mir!

Anonimni pravi ...

NAUK št.2: Naširoko se izognite prof. Osredkarja in naredite izpit s kolokviji:D

Anonimni pravi ...

@Tomaž: Kolkr jst vem se mi nismo v take podrobnosti spuščal pri kemiji predvidevam, da zato, ker ima teh. gim. snov naravoslovnih predmetov (kem, bio) iz 4ih letnikov skrčeno v 2 letnika.

Drugače pa se mi zdi da Pero ne uči v teh. gim. (vsaj naše letnike ni), seveda zna bit da se motim, ker nekako nisem na tekočem kdo uči mlajše letnike tehnične gimnazije.

Anonimni pravi ...

Živ sverde!

ej mene je Peter učil kem. v 1. in 2. letniku (uff že 5 let nazaj) in močno se mi zdi da smo se to tudi učil

drgač pa - tist sem napisal v bolj razjarjenem duhu, ker sem se z 1 nalogo je$%& cele 2 ure :(

Anonimni pravi ...

No ja zna bit da smo se mi tud učil, ampak sem že tudi jst malce pozabil. Glede na to, da ne bom imel kemije na maturi sem si to dovolil :), zna bit da se bom še nekega dne tolkel po glavi, tako kot ti ;)

Anonimni pravi ...

Ooooo ja, to pa kr verjem da se boš po glavi tepu, še posebej če boš šel na kkšen tehničn faks! Pa ne samo glede kemije - tud ostalih naravoslovnih predmetov se to tiče.

Zame je blo njavečji šok to da v prvem letniku pri fiziki nisem mel blage veze tadrugo predavanje, ko je model začel kr neki odvajat miljonkrat pa pol integrirat pa te scene, ki jih sedaj obvladam, ampak jih takrat z srenješolskim znanjem nisem.
Tak da sem klel zakaj sem se vedno pri Tatjani Tomaš zajebaval s kolegi v zadnji klopi :)
Takle mamo :) Srednja šola je bla tak bolj šverc komerc :) Jest sem se vedno samo zezal pa švercal :) Na koncu pa sem tisto maturo opravil več kot pa vsi piflerji v razredu če prav pomnim.

Anonimni pravi ...

Ja, na tehnični faks grem (FRI), sem razmišljal tudi neki o fiziki, ampak glede na to, da sm bolš programer, kot matematik sm to opcijo dal raje na zadnjo rezervo :), ker na FMF je matematika AFAIK še veliko težja kot na FRI.

P.S.: dans zvečer se mi zdi, da pridejo iz maturanca, tak da dobimo kmal poročilo o dogajanju :p . Za en drug razred sem že neki slišal po ovinkih, da so bili neki problemi s pijačo na busu.

Anonimni pravi ...

No veliko sreče na FRI želim :) Verjem mi da noben predmet ni tak težek da se ga ne da v enem tednu iz nule naučit :D Jest nimam cajta skoz sam za faks, ker bom zgleda v kratkem sodelovau z enim supr IT podjetjem - če bo pa šlo tako naprej kar se tiče freelance dela tiče, bo pa v kratkem tudi Tomaž Kovacic s.p. :D

Pjače na busu :)
HAHA! Mi smo mel sabo Staneta Ravnkjaka in Marušičko :) Ravnjak ga je na busu na pol poti začel z nami pit, ker jo je zgleda mel poln pehar :D
Uf, nostalgija :)