četrtek, 27. september 2007

Položen

Zgodilo se mi je točno to, kar piše v naslovu. Problem pri tem polaganju je v tem, da me ni položila kakšna bejba (hehe), ampak streptokok. Kot kaže ni mesojeda bakterija, ampak neke druge vrste streptokok. Torej dobil sem infekcijo, ki se zdravi malo več časa kot navaden prehlad.

Že nekaj časa sem na bolniški in še nekaj časa bom. Pridno komentirajte in me obveščajte o tem in onem, jaz pa bom pripravil kakšen zanimiv prispevek, ko bom zdrav.

Peter

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

lepo se pozdravi, pridno pij čajčke z antibiotiki pa bo :)

persson pravi ...

Hvala Ursie. Ti boš to že najbolje vedela, saj si zdravnica.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

*smrk smrk*
Kdaj se vrnete?
Pouk pač ni enak brez vas in vaših izjav :S

Čimprej se pozdravte!

Anonimni pravi ...

Dans sm vas vido v šoli! Ko ste mi še pomahal.:) Čim prej se pozdravite.
Milan

Unknown pravi ...

Zj neki razsaja majke mi, js sm ži 1 mesnc skup prehlajen. Če ne bo čaj pomagu bo pa šnopc ne;)

Anonimni pravi ...

ja, zgleda res neki razsaja, js sm bla zdele tut cist boga. :S no, zelim vam cimprejsnje okrevanje, pa kljub slabemu pocutju vam svetujem mal miganja, ker najslabs je pol ko organizem do konca oslabi.

Anonimni pravi ...

Tut js sm neki bogi zadnje dni, bomo jutri pregnali bakterije z alkotom.

Anonimni pravi ...

pol pa hitr mal plutonija al pa kako drugo radioaktivno snov... mogoč bo pa iz streptokokov nastala kaka bejba. ^_^ to bi se pa že splačalo položit oz. podaljšat bolniško =)

persson pravi ...

@tenisacica- jaz bi bil veliko raje v službi kot pa takole doma!

@Milan- ja moral sem nesti bolniški list za mesec september.

@marko, black_ice- šnops je najboljša preventiva. A v normalnih količinah. čeprav zdaj, ko imam tablete ne prakticiram tega.

@jasna- kakšno miganje si imela v mislih? :)

@anonimni- v teakem primeru res!

Drugače pa me zebe, mi je vroče, švicam, kašljam, boli me skoraj vse po malem, glas imam naslednji trenutek ga nimam. Jebeš tako življenje. A bom zdržal!

Anonimni pravi ...

Čimprej se pozdravte!!!

Anonimni pravi ...

@persson: pravzaprav kake prijetne jesenske sprehode... :P

Stasa pravi ...

Jah neka strela razsaja, polno ljudi je bolanih. Hvala Bogu je to že za mano. Drugače pa tudi jaz zagovarjam šnops. Mi doma sploh ne pustijo zdravil jemat. Pol štamperčka šnopsa pa kako domačo juhco pa je to to. ;) Želim čimprejšnje okrevanje.

Anonimni pravi ...

Aha, kje pa živi ta tip bakterije? A v žrelu?
Drugače pa ja, tudi sam sem prehlajen. Kriza zaradi temperaturnih sprememb pač.

persson pravi ...

Vsem, ki ste mi želeli hitro okrevanje se zahvaljujem za lepe želje. Uspelo je!

@stasa- šnops in antibiotiki ne gredo skupaj. Šnops in te zadeve so za preventivo, kurativa pa je ostala kemija.

@andrej- v žrelu in še marsikje. kako pa jo dobiš pa nisem spraševal. Pomoje je po malem skozi prisotna, a če se namnoži zna povzročati probleme. Naj ursie pove, ker je zdravnica.

Anonimni pravi ...

ste kr fajn ugotovili,

streptokok je del normalne flore žrela in ustne votline (več tipov); ob padcu imunosti se lahko namnoži in povzroči vnetje (tonzil...), vročina je pa reakcija telesa, da bi se znebil mikrobov;
zato pa je treba antibiotike jesti, da ne grejo bacili naprej (lahko povzročijo sistemska oboljenja, okvarjajo zaklopke, ledvice...); za več informacij so pa knjige :)