nedelja, 9. september 2007

Nedelja

Kakšen lep dan je danes. Končno spet eden tistih dni, ki te napolni z energijo in ti da novega zaleta za prihodnost.
Včeraj sem gledal košarko in sem se šele zdajle vrnil domov s "tekme". Danes imam naslednji plan:
  1. Kosilo.
  2. Ogled štarta formule ena.
  3. Vzpon s prijatelji/cami na enega od bližnjih hribov.
  4. Krajši pogovor po športnem udejstvovanju.
  5. Vrnitev domov.
  6. Priprava na prihodnji teden.
  7. Spanje.
Upam, da bom lahko uresničil načrt, najbrž pa bom med zgoraj omenjene alineje vrinil še kakšno zadevo.

V glavnem: super dan in carpe diem.

Peter

3 komentarji:

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Dober načrt :D
Jaz sem tudi gledala začetek formule XD (začetek je pa tudi edina zanimiva stvar)

Anonimni pravi ...

haha sam sm pa glih tule gor na blog prso in zacel tole brat, ko se je naenkrat uscal vzuni :)

persson pravi ...

@tenisačica- Ja, čeprav se je danes kasneje tudi kaj dogajalo.

@dr. Muc- mi smo ostali suhi...