petek, 8. februar 2008

Vse najboljše za 1. rojstni dan blog

Natanko pred enim letom sem začel pisati blog. Nisem imel nobenih posebnih ambicij, nič nisem pričakoval, že precej prej pa me je začelo mikati pisanje tega medija.
Nekako sem ponosen nase, da mi je uspelo zdržati celo leto, kajti če sem iskren, sem menil, da bo pisanje trajalo samo kakšen mesec.
Ne bom rekel, da mi je uspelo vse, kar sem si zamislil, nekatere stvari pa so vseeno stekle v pravo smer. Imam še veliko idej, a kaj ko jih včasih težko realiziram.

Preko bloga sem spoznal precej zanimivih ljudi, nekatere samo virtualno, nekatere pa tudi v živo. Moj blogovski vzdevek persson se me je precej prijel, mnogi me sedaj celo kličejo tako.

Za danes sem vam pripravil nekaj enoletne statistike. Še preden karkoli zapišem bi vas želel opozoriti, da sem statistiko začel spremljati šele 25. marca 2007, ampak ker je ravo obletnica, naj velja za celo leto.
Poskušal bom prikazati samo nekatere elemente, ki se meni zdijo zanimivi, verjemite pa, da sem moraj zelo zelo oklestiti (statistika omogoča spremljanje marsičesa), kajti v nasprotnem primeru bi bil moj prispevek predolg.

  • Nabralo se je 226 prispevkov.
  • Število obiskov/dan je približno 140, torej skupaj nekaj več kot 50000.
  • Maksimalno število obiskov v enem dnevu: 324 (25. 9. 2007).
  • Maksimalno število klikov v enem dnevu: 577 (4. 10. 2007).
  • Povprečen čas obiska: 1 min 36 s.
  • Največ ljudi je obiskalo moj blog le enkrat.
  • Poleg tega je vsaj eden (zanj vem) ob mojih prispevkov pristal v tiskanem mediju.
  • Kako dostopajo obiskovalci:


  • Odkod dostopajo (samo prvih nekaj):


  • Kateri operacijski sistem uporabljajo moji obiskovalci:


  • Kateri brskljalnik uporabljajo:


  • Kakšna je najbolj pogosta resolucija (samo prvih nekaj):


  • Obisakovalci so prihajali iz 73 držav po celem svetu (najbrž v večini kakšni proxy serverji opomba avtorja).



Pohvaliti se moram tudi s tem, da nisem zbrisal niti enega komentarja, razen če me je avtor sam prosil. Pri enem od prispevkov pa sem bil prisiljen onemogočiti komentarje, ki so še vedno zapisani na blogu, a žal niso vidni, mogoče jih kdaj ponovno omogočim. Šlo je za precej osebne zadeve, na katere sem bil v tistem trenutku zelo občutljiv.


Za konec pa se želim zahvaliti vsem bralcem, da me berete, da me spodbujate, da mi težite, da me nasmejite, da me razjezite... Vsakemu sem na nek način hvaležen, saj sem se iz svojega blogerskega življenja tudi precej naučil.

Ne boste se me še znebili tako hitro. :)

Peter

14 komentarjev:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

se pridružujem komentarju mojce. vaš blog je res super, še posebej mi je všeč vaš stil pisanja, saj se v njem pogosto prepozna vaša občutja ob pisanju (tko da vemo da ne nakladate) :) kr tko naprej, me veseli, da še ne mislte zaključit. tut js ne mislim nehat brat ;)

Unknown pravi ...

Pero upam da se te še res ne znebimo tako hitro.Imaš super blog z zanimivimi prispevki.Iz še tako banalne stvari ti uspe narediti zanimiv prispevek.Svaka čast, se klanjam. Kar tako naprej!!!

Janez Mikec pravi ...

keep up the good work.

Anonimni pravi ...

Enake želje od mene.

Kako pa to da niste pokomentiral ankete? :D

Anonimni pravi ...

Čestitke! Delo dobro opravljeno, bi bilo kar bedno če bi recimo nehal, ker sem se glih navadil redno pregledovati tvoj blog. Sam blogam aktivno kakšno leto in polzačel sem z začetkom 2006, venadar sem med tem izbrisal veliko zapisov.

Keep up the good work!

persson pravi ...

Hvala za lepe želje in spodbudo. Brez vas, bi bilo vse brezveze.
Aja, rojstni dan še ne pomeni, da bom nehal pisati. Ne boste se me tako enostavno znebili. :)

Gregor Doler pravi ...

Ja čestitke tudi iz moje strani. Tudi jaz upam/čakam na nove objave!

lp

Anonimni pravi ...

še na mnogo dni! :D

Anonimni pravi ...

No, naj se leta kar naberejo. Imaš kar srečo, da imaš dosti komentatorjev. Če bi jih ne imel, bi te mogoče ravno tu nekje že začelo prijemati -> zakaj sploh pišem blog?, in bi ga pričel opuščati.

Tistih 0,87% obiskov (Linux), sem verjetno jaz. Hehe, saj ne :), kako stotino tega procenta pa zagotovo sestavljam :)

Anonimni pravi ...

kar tako naprej :)

Ajna Bajna. pravi ...

vse naibolše.

aja pa odgovor na anketno vprašanje: jz bi se obesla! :)

Unknown pravi ...

Živio!
Iščem verz za nečakinjo, ki bo jutri dopolnila leto dni in naletim nate "tečnoba". Želim ti lepe počitnice, jaz pa bom garala ves teden. Pa vse najboljše za 1. rojstni dan!

persson pravi ...

@tanja- svet je majhen! :)
Pa nisem vedno tečnoba. Takrat je bil takšen teden. :)