četrtek, 7. februar 2008

Anketa #5

Iztekla se je že peta anketa na mojem blogu. Tokrat se je vprašanje nanašalo na našo južno sosedo, o kateri se zadnje čase precej govori. Ker smo slišali za predlog referenduma o vključitvi Hrvaške v Evropsko zvezo, sem se odločil zastaviti takšno vprašanje.
Rezultati so takšni kot so.


Menim, da bi tudi morebitni referendum pokazal nekaj podobnega. Glede na to, kakšno klimo so naši in njihovi politiki ustvarili zadnje čase, bi bil kakšen drugačen rezultat referenduma pravo presenečenje.

Po eni strani bi bilo dobro da Hrvaška čimprej vstopi v EU, saj bo le tako prisiljena uporabljati evropske načine obnašanja. Po drugi strani pa se sprašujem, če si to sploh zaslužijo, glede na to kako nekateri še vedno ravnajo z nami, ko jim prinesemo evre na njihovo obalo. Tu ima Zmago čisto prav, ko je na njihovi nacionalki rekel, da imajo govedarsko politiko ali nekaj podobnega.

Malo sem razdvojen, čeprav bi trenutno najbrž pri meni pretehtal prvi argument, vendar nikoli ne veš. Je le odvisno od več faktorjev.

Peter

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mislim, da se v rezulatih te ankete kaže le rastoča nestrpnost in sovraštvo do hrvaške, ki je nekaterim očitno prirojeno in ne dejanska miselnost, koliko bi vstop hr v EU prinesl koristi za, slovenijo,da seveda v tvojem postu že omenjenih pogojev za bolj evropsko obnašanje hr ne omenjam. Nasedli ste seveda spostovanemu plemenitemu, ki na isto foro in praznim govorjenjem že 15 let pridobiva podporo istih primitivnih ljudi, ki mu seveda vedno znova nasedejo in siri nestrpnost, ki sploh ne meji na nacionalizem, ampak to tudi je.

Anonimni pravi ...

@ D'addario

Mah pejt spat raj ...

Raj ne bom nč drujga napisu!!!

Anonimni pravi ...

Tipično. haha, za Zmagota ne dr.G?
Postavte enkrat korist vase lastne države pred svojo sovraštvo do vseh hrvatov. Te pa prosm, da napišeš svoje mnenje, to je le moje subjektivno mnenje, ti maš seveda svojga in prosm, da če se ne strinjaš z mojim, napišeš argument zakaj,- na seveda mal višjem nivoju, kot si se pa prej odzval in brez nepotrebne nesramnosti.

Anonimni pravi ...

Ne, nikakor nisem za Jelinčiča!!! Sem pa patriot ja!!! Je s tem kaj narobe?

Jelinčič kvečjemu uničuje domoljubje, ne pa da kaj prispeva k tem!

Nič nimam proti Hrvatom in me nebi motilo, če pridejo v EU! Ampak, to si morajo zaslužiti! s takšnim obnašanjem, kot ga uprizarjajo zdaj, pa si tega NE zaslužijo! Hrvati me kot ljudje nič ne motijo in prav rad grem na Hrvaško na morje ... Tja kamor gremo, nisem imel še nobenih problemov!

Slabše pa je s hrvaškimi politiki! Za vsako prepir ali nesporazum na relaciji Slovenija - Hrvaška, krivijo nas! Je to pošteno? Prav norce se delajo iz nas ... To me moti!

Anonimni pravi ...

S tem, da si patriot sveda ni nič narobe, pravzaprav me moti, kako hitro dandanes patriote označijo za neke vrste nacionaliste. Patriot sm tudi sam in zato postavljam korist slovenije pred dejstvo, da si hrvati vstpa v EU ne zaslužijo,- glede tega se s tabo popolnoma strinjam. Vprašanje pa je ali se lahko delajo norce iz nas? V marsikateri stvari smo smo krepko pred njimi in pred večino držav bivše jugoslavije. Problem, je ker si dovolimo, da nas to moti. Celotna njihova zunanja politika deluje na precej nižjem nivju kot naša in to, da se zadnje čase spuščamo na njihovo stopnjo me zelo moti.

persson pravi ...

@d'addario- Moja anketa ni bila namenjena kakršnemukoli podpihovanju nestrpnosti ali širjenju nacionalizma. Kot mnogi novinarji, ki iščejo dlako v jajcu, si ti našel v neki (malo provokativni, priznam) anketici vir nacionalizma in primitivizma. To, da si me posredno označil za nacionalista in celo primitivca je tvoj problem. Sem patriot, kar je še daleč od nacionalista, kaj šele primitivca. Pa pustimo to. Če bo naša politika do sosedov vseskozi omahujoča in svetopisemsko drugo-lice-nastavljajoča, se znamo znajti v precejšnji zagati. EU nam bo težko kakorkoli pomagala pri vsem, če sami ne bomo razčistili stvari s sosedi. Tudi z ERC-jem se zna zgoditi nekaj podobnega. EU že omahuje in zadnja izjava je bila, da bo to morale razčistiti Slovenija, Hrvaška ter Italija.
Nisem sovražnik Hrvatov, še manj pa Slovencev, v bistvu ne sovražim nikogar, vendar imam vseeno raje svojo državo kot sosednjo in zato zastopam njene interese. Politiki v obeh državah pridejo in odidejo, ljudje ter države pa ostanejo...

Iz mojega prispevka bi težko razbrali, da podpiram Jelinčičevo politiko. Če se pa s kakšno izjavo strinjam z njim, pa to ni nič narobe.

Prepričan pa sem, da so tako naši predvsem pa sosednji politiki in še bolj "odlični" novinarji na obeh straneh meje, ustvarili klimo, ki bi dala res podobne rezultate, kot sem jih dobil sam pri tej anketi.

Anonimni pravi ...

Na nikakršen način te nisem označil ne za nacionalista(daleč,daleč) ne za primitivca, saj vedno spoštujem tvoje poste in tako je bilo tudi v tem primeru, ko si za svoje (načeloma) dobro mnenje predstavil tudi povsem primerne argumente. Iskreno se ti opravičujem, če je stvar zvenela tako. Šokiran sem, da sploh lahko pomisliš nato, saj je bil moj komantar namenjem predvsem tistim, ki so glasovali proti izključno iz negativne nastrojenosti proti hrvatom in brez kakršnih drugih argumentov.
Še enkrat poudarjam, nikakor nisem s tem mislil tebe ali kogarkoli.(četudi je glasoval proti,vendar ima zato dobre razloge, kot si jih navedel ti) druge. Rad berem tvoje poste in mislim, da si zelo razgledan človek -še enkrat poudarjam nikakor primitivec, nacioanlist ali karkoli drugega.

persson pravi ...

Ja morda sem si pa malce pregrobo predstavljal tvoj komentar.
Me veseli, da sva se končno razumela.
:)
Tudi tvoj prispevek nad mojim prejšnjim komentarjem je bil v pravo smer, a sem svojega medtem že pisal in še nekaj drugega delal vmes, preden sem tvojega zadnjega prebral.