torek, 15. januar 2008

Vse zastonj, vse zastonj! #1

Najbrž ste že prebrali, da je bila v soboto, 12. 1. 2008, premiera gledališke predstave Vse zastonj, vse zastonj!
Ne vem, če sem pravi človek za pisanje kritike, pa vendar si bom drznil ravno to. Prepričan sem, da je ustvarjalcem uspelo vse tisto, kar so načrtovali. S predstavo so želeli opozoriti na nekatere aktualne teme v našem in širšem okolju ter obiskovalcem obenem ponuditi dobro zabavo in sprostitev.
Ponavljam, popolnoma jim je uspelo in še več. V dobrih dveh urah so poskrbeli za polno mero smeha, zabave in redkokaterega gledalca so ob gledanju pustili popolnoma hladnega. Poleg smeha nam lahko gledališka predstava na humoren način vsiljuje razmislek, v kakšni družbi živimo ter dokazuje, da so včasih človekove moralne norme močno na kocki, sploh če gre za preživetje ter da prilika še iz tako poštenega človeka lahko naredi tatu...

Mogoče (čeprav dvomim) sem malce pristranski, kajti tri od igralcev sem že poznal in so mi bili nekateri prizori ravno zaradi tega še bolj zabavni. Malo sem trepetal zanje, a je bilo vse odveč.
Ostali del igralske zasedbe pa smo lahko spoznali na after partyu, ki se je vršil v Lovskem domu Šmarje. Tudi tam je bilo super. Podrobneje o tem ne bom pisal. Od doma sem šel v soboto ob 16-ih in se vrnil v nedeljo ob 15-ih.

Tole ocenjevanje mi ne gre dobro od rok, zato bom dodal samo še tole: Hvala vsem ustvarjalcem, da ste nam popestrili sobotni večer. Bili ste fantastični. Verjamem, da je v to bilo vloženega veliko dela, truda in najbrž tudi odrekanja. Naj vas to ne ustavi pri novih podobnih podvigih, kajti vedite, publika ima vedno prav! In tokrat publika visoko v zrak dviga palec in kliče po še!

Če si predstave zaradi takšnega ali drugega razloga niste uspeli ogledati, nič hudega. Niste edini, kajti tudi šmarski župan ni dobil karte, saj je bilo vse razprodano. In to je garancija, da bodo predstavo še ponovili.

Peter

P.S. Slike in filme bom nalepil naknadno, če jih seveda dobim. Janez upam, da si prebral! :)

7 komentarjev:

sesalca pravi ...

ja super za predstavo sem vesela, da je požela uspeh, na žalost jaz nism mogla prit, ker sem imela nujen sestanek.
hej peter se pravi, če te tudi jaz povabim na predstavo lahko pričakujem tvoj prihod?

banana

persson pravi ...

No boš pa prišla na ponovitev.
Na kakšno predstavo me boš povabila? Kaj pa pripravljaš? Striptiz ali kaj resnejšega? :)

Anonimni pravi ...

Persson, hvala za mnenje. Takšnega odziva res nismo pričakovali.

sesalca pravi ...

peter a striptiz pa ni resno? ja fertik! sicer se imela sm v mislih gledališko igro pa dobro, če imaš željo, se da tudi to dogovorit..sam povej mi najljubšo barvo...da se scena temu primerno uredi... ahja se spomnim črna :)

banana

persson pravi ...

@sandman: mi smo videli, da ste vi uživali in takrat, ko uživa ansambel, uživa tudi publika.

@banana: črno? :) Na predstavo pa pridem.

Anonimni pravi ...

http://www.smarje.com/cirkus/netek.php?stran=novica&id=59

Nekaj mnenj o predstavi, ki je bila zares super.

Anonimni pravi ...

http://www.netek.si/netek.php?stran=novica&id=63

Se eno mnenje.